وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم آماده برگزاری یک بازی بسیار خوب مقابل داماش هستیم. خبرگزاری فارس: حقیقی: شهادت یک مرزبان عید ما را پر از غم کرد/ ایران همیشه به سربازانش افتخار می‌کندما کار بسیار سختی مقابل داماش داریم اما همه بچه‌ها هم قسم هستند تا انشاءالله یک روز خوب را پشت سر بگذاریم.وی افزود: آمادگی صددرصد خوبی داریم و می‌دانیم هرگز نباید داماش را دست کم بگیریم و به همین دلیل با تمام قوا به رشت می‌رویم تا دست پر به تهران برگردیم. من هم قول می‌دهم بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.حقیقی با تسلیت شهادت یکی از مرزبانان کشورمان گفت: سلامتی مرزبانان و خلاص شدن از دست دشمنان آرزوی من بود. وقتی که خبر شهادت یکی از آنها را شنیدم نمی‌دانستم چطور آن را بپذیرم. به نظر من این اتفاق عید را به کام ما تلخ کرد و از همین جا به خانواده این شهید بزرگ تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم که خون این شهید پایمال نشود چون ما باید همیشه به سربازانی که از این مرز و بوم دفاع می‌کنند افتخار کنیم. این سربازان فقط وظیفه خود را انجام می‌دادند و به نظرم اشرار چوب این کار خود را خواهند خورد. من مطمئن هستم و به نوبه خودم این اتفاق تلخ را به تمام ایرانی‌ها تسلیت می‌گویم و آرزویم آزادی چهار مرزبان دیگر است.حقیقی در پایان در پاسخ سوالی که آیا کدورتش با صادقیان برطرف شده یا خیر، گفت:‌ الان فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنم نه هیچ چیز دیگر. من با هیچ کس مشکلی ندارم و فقط به دنبال گرفتن 9 امتیاز برای پرسپولیس هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:شهدا,مرزبانان,سربازان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com