وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دکتر روحانی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند، برای شکوفایی اقتصادی و تعالی فرهنگی نیازمند عزم همگانی و ملی هستیم و حل معضلات و مشکلات اقتصادی و فرهنگی با امکانات و توان دولتی به تنهایی امکان پذیر نیست و مردم نیز باید در این راستا به صحنه بیایند. تقویت روحیه نشاط، اعتماد و امید در جامعه موجب حضور همه مردم در صحنه است و این آغاز خوبی است تا عزم ملی را اساس امور قرار بدهیم.

دکتر روحانی با اشاره به تأکید رهبری بر مدیریت جهادی گفت: جهاد به معنای کوشش بلیغ و فراگیر و بهره گرفتن از همه توان و امکانات و مدیریت جهادی به معنای آن است که مدیریت کشور به صورت یکپارچه ، مجدانه و با تلاش پیگیر امور را انجام دهند. اگر در کشوری فرهنگ و اقتصاد سامان یابد و درست شود، بقیه امور نیز به دنبال آن درست خواهد شد.

روحانی تأکید رهبری بر موضوع اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو مولفه قدرت ملی را با اهمیت توصیف کرد و گفت: امیدواریم سال جدید همراه با خیر و برکت برای همه ملت ایران باشد. روحانی با اشاره به اینکه علی رغم همه سختی ها روز به روز نسبت به آینده امیدوارتر می شویم، گفت: خوشبختانه قدم های خوبی در تمامی زمینه ها برداشته شده است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی باقی مانده و نیازمند تلاش همگانی هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com