وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ثابتی اظهار داشت: آنها اگر به فکر حقوق بشر هستند، قبل از اینکه بخواهند در مورد ایران صحبت کنند، تکلیف زندان گوانتانامو را مشخص کنند، ‌آنها ادعا می‌کنند که باید برای رفع مشکلات در سوریه کنفرانس‌هایی برگزار شود و از طرفی سلاح دشمنان سوریه را تأمین می‌کنند و قرارداد 3میلیارد دلاری خرید سلاح برای مخالفان سوریه منعقد می‌کنند.

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا باید تکلیف خود را مشخص کند، گفت: تار و پود مردم ایران در قشرهای مختلف با دشمنی‌های دشمنان آشنا است و این قطعنامه اتفاق جدیدی نیست، بنابراین ما در سایه ولی‌فقیه و شهدا در پرتو تلاش دانشجویان و کارگران خودمان به خود اتکایی می‌رسیم و به این قطعنامه‌ها نیز می‌خندیم.

ثابتی اعتبار قطعنامه اروپا را برابر با یک کاغذ پاره عنوان کرد و گفت: در جریان فتنه 88 نیز ده‌ها بیانیه برای آزادی فتنة‌گران صادر شد اما تجمعات انقلابی مردم افزایش یافت.

وی ادامه داد: اجماع ملی مردم ایران بر این است که تحریم‌ها و تهدیدها تبدیل به یک فرصت می‌شود و دشمنان را به صادق بودن در گفتار و عدم چندگانگی رفتاری دعوت می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com