وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گفتني اينكه در آخرین انتخابات مجلس خبرگان در سال ۱۳۸۵، با رد صلاحیت ۳۲۷ نفر، تنها صلاحیت ۱۶۶ کاندیدا تایید شد که کمتر از دو برابر تعداد اعضای این مجلس بود! انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار است در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ همزمان با انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

آيت الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ اشاره و از عملکرد شورای نگهبان دفاع کرد و گفت: معترضان آبروی خود را بردند، عده‌ای هم کارشان به زندان کشیده و با عده‌ای هم مسامحه شد. این افراد اگرچه مستحق اعدام بودند اما با آنان مدارا شده، اعدام به مصلحت تشخیص داده نشد و با آنان ملاحظه گردید.»

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: «ادعای تقلب از سوی برخی افراد که انتظار نبود مطرح شد و بعد از آن هم عده ای که جوان بودند و دلم به حال آنان می سوزد فریب خوردند و به خیابانها ریخته و وضع مملکت را در بدترین شرایط دوران انقلاب، حتی بدتر از دوران جنگ قرار دادند.» جنتی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اخیر که به پیروزی روحانی منجر شد اشاره کرد و افزود: «در واقع این انتخابات به نفع آقایان تمام شد و کلی تعریف و تمجید کردند حال آنکه این انتخابات به همان شیوه قبلی برگزار شد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com