وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در حکم صادره از سوی کاترین فارست قاضی فدرال ناحیه منهتن آمده است که این شرکت‌ها بایستی ساختمان را تحویل دهند زیرا (این شرکت‌ها) به عنوان پیشخوان و جلودار دولت ایران عمل کرده و در نتیجه طبق قوانین فدرال جزئی از دولت ایران هستند.

فارست جمعه گذشته نیز حکمی صادر کرده بود که براساس آن ۶ مجموعه دارایی در مناطق کوئینز، تکزاس، کالیفرنیا، ویرجینیا و مریلند نیز باید ضبط شوند.

پیتشر نیز فارست در حکمی جداگانه که در سپتامبر گذشته صادر شده بود،‌ اعلام کرد که به علت پول‌شویی، دولت فدرال حق ضبط ساختمان شماره ۶۵۰ در خیابان پنجم نیویورک را دارد.

با این حال هنوز مشخص نیست که ادعاهای مختلف در مورد دارایی‌ها چگونه بررسی خواهد شد.

قربانیان تروریسم به این خاطر ادعای تصاحب ساختمان اداری میدتعاون را ارائه کردند که پیشتر یک قاضی فدرال دیگر در سال ۲۰۱۲ به نام جورج دانیل دستور داده بود که ایران، حزب‌الله، اسامه بن‌لادن و تعدادی دیگر از گروه‌ها و افراد باید ۶ میلیارد دلار به قربانیان تروریسم غرامت پرداخت کنند.

دانیل پیش از آن و در سال ۲۰۱۱ و طی یک محاکمه اعلام کرده بود که ایران و برخی طرف‌های دیگر در حملات یازده سپتامبر دست داشته‌اند.

نهادهای فدرال امریکا اعلام کرده‌اند که قصد دارند با فروش ساختمان و استفاده از عواید حاصل از آن غرامت قربانیان تروریسم را پرداخت نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1393برچسب:استکبار,صهیونیست,جنایت,آمریکا,تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com