وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، بر تجربیات غنی ایران در «اقتصاد»، «فرهنگ»، «عزم ملی و مدیریت جهادی» مخصوصا در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: با این شعار و زیرساخت‌های اقتصادی وسیاسی، باید برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز جمهوری اسلامی در افق 1404 برنامه ریزی کنیم. هاشمی‌رفسنجانی وحدت ملی و پرهیز از تندروی را شرط دسترسی به اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر مردم و مسوولان با احترام متقابل و برای سربلندی ایران تلاش کنند، هیچ فرد، گروه و کشوری نمی‌تواند در مسیر پیشرفت ایران مانع‌تراشی کند.

وی در بیان اتفاقات سال گذشته، حضور مردم در انتخابات را بسیار مهم و برای تاریخ ایران موثر دانست و گفت: دستاورد آن حضور امیدواری مردم، آرامش محسوس سیاسی، اقتصادی وامنیتی و اعتراف قدرت-های جهانی به جایگاه ایران در مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی است. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حراست از دستاورد سیاسی مردم را مهم خواند و گفت: بعضی‌ها به بهانه انتقاد، خصومت می‌کنند، حال آنکه اولا نقد باید ناصحانه باشد و ثانیا مصالح و منافع کشور، مردم و دین باید اصل باشد.

هاشمی رفسنجانی در توضیح سخنان یکی از حاضران که عدم توجه به مردم و جمهوری را به امام(ره) نسبت می‌دهند، گفت: سخنان امام برخاسته از اسلام است و کسانی که می‌گویند «رای مردم تزیینی است»، دانسته یا ندانسته برای بدنامی اسلام تلاش می‌کنند.

در جریان این دیدارها، سرمای شمال غرب کشور، اوضاع مرزهای غرب و جنوب، آخرین اخبار مرزبانان ایرانی، بیمه کامل تأمین اجتماعی، دستور جلسات آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام، آخرین وضعیت دریاچه ارومیه، بارندگی‌های پربرکت آغاز سال، اوضاع دارو و درمان در کشور، وضعیت جاده‌ها و زحمات نیروهای پلیس، نانو و بیوتکنولوژی و آی‌تک، تاریخچه واکسن هپاتیت در ایران، اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و اولویت دادن به تولید، جایگاه احزاب در کشور، جلوگیری از قاچاق سوخت و اوضاع عراق، سوریه، مصر و اوکراین از جمله مباحث مطرح شده بود که میهمانان با توجه به مسوولیت‌های خویش سخن گفتند و گزارش دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com