وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس جمهور گفت: ملت ما کار بزرگی را انجام داده است و کسانی که امروز در سیاست خارجی ما قدم‌های استوار همراه با تدبیر برمی‌دارند، پشتوانه آنها حمایت مردم ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری است. وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی نیز حرکت و مسیر ما، مسیر درستی بوده و نشان دهنده تدبیر، خرد، مشورت جمعی و تلاش تمام اقتصاددانان کشور و همچنین مسئولین اقتصادی است که به دولت کمک کرده و می‌کنند.

رئیس جمهور با اشاره به کاهش تورم نقطه به نقطه و تورم سالیانه در سال گذشته گفت: امسال نیز قول می‌دهیم تا پایان سال تورم به 25 درصد کاهش پیدا کند. روحانی افزود: در زمینه اشتغال نیز بار سنگین و راه دشواری را پیش ‌رو داریم و طبق اعلام مرکز آمار قدم‌های اولیه‌ را در این زمینه برداشته‌ایم و بیکاری اندکی کاهش پیدا کرده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی درپیش داریم و همه باید کمک کنیم.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع کارکنان نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برای بهتر خدمت کردن همه نظر بدهند و راه بهتر را پیشنهاد کنند. برای بهره‌وری بیشتر همه باید به سهم خودشان تلاش کنند، استعداد، فکر و برنامه‌ریزی خود را در این زمینه به کار بگیرند و به مسئولان تذکر دهند. وی ادامه داد: انتقاد و پیشنهاد سازنده نه تنها خوب است، بلکه بیان آن وظیفه همه است. باید همدیگر را نقد سازنده کنیم تا کار بهتر و مفیدتر انجام شود، مردم را امیدوارتر کنیم. روحانی افزود: امسال برنامه سختی پیش‌رو داریم و ان‌شاءالله به اذن الهی و به لطف خداوند و به کمک مردم همه آنها را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: من علی‌رغم مشکلات، بسیار بسیار به آینده امیدوارم و می‌دانم که با همت و تلاش و هوشیاری و وحدت مردم می‌توانیم در طی کردن مسیر موفق شویم. رئیس جمهور در ادامه سخنان خود افزود: هیچ چیز بالاتر از وحدت نیست و هیچ چیز بدتر از تفرقه،‌ انشقاق و جدایی نیست. بیائید به هم نزدیک شویم و دل‌ها را پاک و صاف کنیم. نمی‌دانید که اتهام چه اشتباه بزرگی است. اگر کسی خطای کوچکی کرده خطایش را بزرگ نکنیم و اگر خطا بوده آن را تبدیل به خیانت نکنیم و اگر خیانت کوچکی بوده آن را بزرگ و بزرگ‌تر نکنیم.

روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت وحدت گفت: چه خیری در جدایی،‌ انشقاق و فاصله وجود دارد. چه خاصیتی در آنها وجود دارد که بعضا بازهم آن را دنبال می‌کنیم. ما باید به هم نزدیک شویم. همه ما ایرانی هستیم و باید برای ایران تلاش کنیم. همه ما مسلمان هستیم و باید برای اسلام و اجرای اخلاق محمدی تلاش کنیم. اگر باهم باشیم، دست به دست هم بدهیم و برادرانه در کنار هم باشیم دست خداوند نیز کنار ما خواهد بود، روی سر ما خواهد بود و دست خداوند یعنی قدرت خداوند. قدرت الهی که آمد هر مشکلی آسان می‌شود و ما کاری کنیم که خدا با ما باشد و اگر خدا با ما باشد، همه چیز حل می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک سال نو به کارکنان نهاد ریاست جمهوری و ملت ایران گفت: ان‌شاءالله سالی پر از خیر، برکت، وحدت، رشد، توسعه، شکوفایی و معنویت برای همه ما باشد. ان‌شاءالله همگی در پناه الطاف امام زمان و امام هشتم باشیم و ان‌شاءالله که سال، روز و روزگار همه ما نو باشد و روز به روز در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر حرکت کنیم و به همدیگر کمک کنیم و به مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم توجه کنیم. رئیس جمهور گفت: ان‌شاءالله امسال سالی توام با عزت و برکت برای همه باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com