وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مشروح مصاحبه خبرنگاران "خیبرآنلاین" با نمایندگان مجلس بدین قرار است:

احمد سالک: در کمیسیون فرهنگی راجع به وزیر ارشاد تصمیم خواهیم گرفت
 
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در رابطه با دیدار علی جنتی با محمد خاتمی گفت: در رابطه با این دیدار چند مطلب قابل توجه است؛ نکته اول اینکه که فتنه، سران فتنه و کسانی که از آنها حمایت کردند از نظر مردم محکوم هستند و مطالبه ملت، محاکمه آنهاست که این نکته بسیار مهم و اساسی است.


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته دوم در این رابطه آنکه هرگونه حمایت از سران فتنه و کسانی که آنها را پشتیبانی می کردند، به هر شکلی که باشد اعم از گفتگوی تلفنی و ملاقات حضوری، این مساله هم از نظر جامعه محکوم است.

نماینده مردم اصفهان افزود: در شرایط کنونی که پارلمان اروپا قطعنامه ای را علیه جمهوری اسلامی تصویب کرده و برای حضورش در ایران شرط و شروط خاصی تعیین نموده و برای دفاع از سران فتنه به بهانه حقوق بشر مسایلی را مطرح کرده، ملاقات با سران فتنه در راستای خواسته آنهاست و این مساله صحیح نیست و این را باید آقای جنتی دقت داشته باشند. این دیدار تقویت جریان فتنه بوده است. آقای وزیر باید بیش از اینها نسبت به مسایل اینچنینی مواظبت کنند.

سالک از برگزاری جلسه پیرامون این مساله در کمیسیون فرهنگی خبر داد و بیان داشت که در این جلسه راجع به وی و رفتارهایش تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آقای جنتی گفته اند که نمی توانند دغدغه های رهبری را جامه عمل بپوشانند، باید کنار بروند و دولت تصمیم دیگری برای وی بگیرد.

منصور حقیقت پور: کسی که نمی تواند منویات رهبری را اجرایی کند، داوطلبانه کنار بکشد

دکتر منصور حقیقت پور، عضو کمیسیون امنیت ملی، پیرامون دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم با یکی از سران فتنه گفت: امروز جامعه برای تحقق اهداف بلند اقتصاد مقاومتی و شعار سال، اقتصاد و فرهنگ، به آرامش بیشتری نیاز دارد. این نوع اقدامات هنجارشکنانه موجب به هم ریختن آرامش و بروز احساسات خواهد شد. اگر آقای جنتی خیلی علاقه مند به خاتمی است، می توانست بدون سروصدا و رسانه ای کردن به دیدار وی برود ولی همراه کردن یک تیم و رسانه ای کردن این دیدار کار درستی نبود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:علی جنتی ، محمد خاتمی ، احمد سالک ، منصور حقیقت پور ، صفر نعیمی رز ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com