وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

او در حاشیه این مراسم گفت که هوای برای وی و همسرش هوای خانه است نه حصر و رفتار افرادی که در این مدت یکی از متهمین اصلی برای براندازی و ضربه زدن به نظام را تحت نظر داشته اند انسانی بوده است. رفتاری که حقیقتا با تهمت های مهدی کروبی مثل اتهام تجاوز در زندان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و هزار و یک یاوه گویی دیگر در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست و فقط از اوج عطوفت اسلامی نظام بر می آید.

117004_828 [640x480]

همچنین در این مراسم آقای دوره گرد یعنی محمد نوری زاد نیز که از بیماری روحی رنج برده و روزانه چندین ساعت را به امید بازداشت در نزدیکی نهادهای امنیتی قدم می زند نیز حضور داشت. گرچه عدم برخورد مناسب با وی در این مراسم توسط برخی از سیاسیون حاضر به احتمال قوی اوضاع روحی وی را بدتر نیز خواهد کرد.

مهدی هاشمی از دیگر متهمین امنیتی حاضر در این مرام بود که برخلاف اظهارات صریحش در خصوص برنامه ریزی او و پدرش برای فشار به نظام و ضربه زدن به کیان مقدس جمهوری اسلامی  (که فایل صوتی آن در فضای مجازی موجود است)آزادانه در حال گشت و گذار است و پس از بازگشت از سفر خانوادگی به کیش برای سر سلامتی دادن به محمد خاتمی به مسجد الغدیر تهران رفته بود.

تعدادی دیگر از این دست افراد دور از مجازاتی که در خور اقدامات آنهاست در حالی آزادانه در حال گردش و هواخوری هستند که به قول فاطمه کروبی همچنان بر مواضع بی اساس خود با پر رویی و لجاجت و البته ندیدن حقایق ایستاده اند و صد البته که عدم محاکمه و برخورد قاطع و متناسب با اتهامات بزرگشان آنها را گستاختر کرده است.

117014_532

و البته همین عدم محاکمه و برخورد قاطع موجب شده است که برخی از مدیران تازه از راه رسیده دولت به خود اجازه دیدار و ملاقات به همین سران فتنه را داده و البته غربی ها نیز با دراز کردن پا از گلیم کوتاه خود برای عوامل فتنه در کشور دل بسوزانند. عوامل فتنه ای که بدون توجه به قداست نظام و خون شهدا و شرایط خطیر منطقه در جولان تروریستها به دنبال به چالش کشیدن نظام و مهیا کردن فضا برای دشمنان بوده و ظاهرا هستند.

بنا بر این دستگاه های امنیتی و قضایی باید با توجه به وظیفه و رسالت خود در ادای دین به کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هرکجای کشور با افرادی که چنین رنگ و بویی دارند بدون مماشان برخورد کرده و موجب رضایت ارواح طیبه شهدا و مردم مومن و انقلابی ایران باشند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com