وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

زیباکلام در پاسخ به این سوال مخالفان دولت می‌گویند انفعال دولت موجب صدور قطعنامه پارلمان اروپا و عدم پذیرش ابوطالبی شده است، اظهار داشت: سیاست‌های دولت در عرصه داخلی و خارجی اشتباه نبوده است، اما معتقدم آقای روحانی در مراجعه به افکار عمومی و یاری طلبیدن از آنها در برابر اصولگرایان تندرو ضعیف عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه روحانی می‌تواند خیلی راحت تندروها را کیش مات کند، یادآور شد: کافی است آقای روحانی اندکی به وضعیت کشور به خاطر هشت سال مملکت‌داری آنها بوده است، اشاره‌ای کند که چگونه کشور را به چاهی ویل‌مانند فرستادند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره اینکه آیا عدم پذیرش سفیر ایران از سوی آمریکا می‌تواند راه را برای رسیدن به توافق جامع نهایی در مذاکرات دشوار سازد؟ بیان کرد: به گمان من نه قطعنامه پارلمان ایران و نه ماجرای آقای ابوطالبی مسئله‌هایی تاثیرگذار نیستند،چرا که هم جمهوری اسلامی ایران و هم آمریکا عزم خود را برای حل پرونده هسته‌ای ایران جزم کرده‌اند و همانطور که آقای ظریف هم اشاره کرده‌اند قرار نیست در مذاکرات هسته‌ای، به مسائلی غیر از پرونده هسته‌ای پرداخته شود.


نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی
ساعت9:01---26 فروردين 1393
این همون موجودی نیست که رضاخان کثیف که موجبات کشتار 11میلیون ایرانی را در جنگ جهانی دوم و اشغال ایران را فراهم کرد قهرمان می نامید حالا باید دلسوزان را تندرو و بگوید انرژی هسته ای که شهید دادیم نمی خواهیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com