وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پایان نشست چهارجانبه درباره اوکراین
وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری خود بعد از نشست چهارجانبه درباره بحران اوکراین تاکید کرد، دیدارها با هدف دستیابی به یک راه حل ادامه پیدا می کند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه روسیا الیوم: "سرگئی لاوروف" پس از نشست چهارجانبه درباره بحران اوکراین در ژنو با شرکت در یک کنفرانس خبری تاکید کرد، تصمیم گرفتیم تا زمان دستیابی به یک راه حل درباره بحران اوکراین، دیدارها ادامه پیدا کند.

وی گفت:ما بر سر ضرورت دوری همه گروههای در اوکراین از بکارگیری خشونت به توافق رسیدیم و سلاح در اوکراین باید نزد ارتش باشد و علیه ملت از آن استفاده نشود.لاوروف افزود:گروههای غیر قانونی در شرق اوکراین باید سلاح خود را زمین بگذارند تا برای حل بحران دست بکار شویم.

لاوروف گفت: کسانی که امروز در کیف در قدرت به سر می برند باید گفتگو را آغاز کنند.وی در ادامه از توافق برسر ضرورت وارد کردن نظریه "اقلیم های شرقی" در پیش نویس قانون اساسی جدید اوکراین خبر داد.

وزیر امور خارجه اوکراین در بخش دیگری گفت:اتحادیه اورپا در این نشست برای کمک رسانی، جدیت بسیاری را نشان داد.

در همین حال جان کری وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا نیز پس از پایان مذاکرات درباره بحران اوکراین در شهر ژنو در جمع خبرنگاران حاضر شد.

جان کری گفت:ما برسر بازگرداندن اوضاع اوکراین در همه جوانب به روال طبیعی آن توافق کردیم و ما خواستار آن هستیم که شاهد گامهای سازنده درباره کاستن از تنش باشیم.وی در ادامه به شدت بکارگیری از خشونت را محکوم کرد.

وی گفت ما بر سر این مسئله توافق کردیم که همه گروههای در اوکراین از بکارگیری خشونت پرهیز کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com