وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به انصراف نماینده سوال کننده از رای‌گیری از وزیر نفت، اظهار داشت: رسایی فقط می‌خواست حرفش را بزند و همین‌کار را هم کرد و چون می‌دانست اگر رای‌‌گیری شود عدد قابل توجهی به دفاع زنگنه رای مثبت می‌دهند، گفت که قانع شده است.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه دعواها و اختلافات سیاسی ما به عدم پیشرفت کشور دامن می‌زند، تصریح کرد: وقتی شعار می‌دهیم جوانان بیایند، خب این شعار خوبی است، ولی دلیل نمی‌شود که افراد با تجربه و مدیر را کنار بگذاریم. مگر احمدی‌نژاد نمی‌گفت که بعد از دولت من یک نفر هم بیکار نمی‌ماند، پس چرا وضعیت اشتغال بهتر نشد؟

پزشکیان اضافه کرد: یارانه‌هایی که دولت قبل پرداخت کرد، مگر خلاف قانون نبود، دولت اجازه داشت 50 درصد از یارانه‌ها را به صورت نقدی بدهد و باقی آن را در تولید هزینه کند، ولی صد در صد آن‌را پرداخت کرد، چرا در آن زمان مجلس و این آقایان که دم از قانون می‌زنند، جلوی این کار خلاف قانون را نگرفتند؟ این نماینده مجلس نهم با بیان این مطلب افزود: وقتی خودشان خلاف قانون عمل می‌کنند، ایرادی ندارد. اما وقتی افراد دیگری آگاهانه یا ناآگاهانه به قانون بی‌توجهی کنند، داد و بیداد می‌کنند؛ اگر صادق هستیم باید با عدالت برخورد کنیم نه اینکه جایی که به نفع‌مان است حرف نزنیم و جایی‌که به نفع‌ما است فریاد بزنیم.

وی ادامه داد: در دولت قبل 800 میلیارد دلار خرج کردند و سر و ته آن معلوم نشد، این همه بدهی به‌بار آوردند و فقط برای پروژه‌هایی که دولت قبل کلنگ زده است، 400 میلیون دلار نیاز است. امثال آقای بابک زنجانی و امیر منصور آریا در دولت قبل به وجود آمد که در آن زمان صدای کسی در نیامد و اعتراض نکردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com