وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سرویس نقد رسانه پایگاه 598 - شاید بتوان بزرگترین علت ضعف و بی حاصلی آموزش های دینی در مدارس و دانشگاه ها را دوری و بی اطلاعی تدارک بینان اینگونه آموزش ها از فضای سنگین هجمه فرهنگی دشمن دانست. طلاب و متدینین ما بدلیل عدم رصد ماهواره های فارسی زبان و حتی سینمای ایران، به مانند شهر نشینانی شده اند که از خط مقدم جبهه فرهنگ فقط گه گداری اخبار ناقصی می شنوند و این اخبار چند لایه تضعیف شده را، آنقدر سخیف می یابند که با پاسخی سطحی از کنار آنها عبور می کنند. غافل از اینکه در خط مقدم جنگ فرهنگی، یعنی رسانه های تصویری، ذهن و قلب مخاطب ایرانی درگیر آنچان موشک بارانی است که شاید همان افراد لحظه ای تحمل آن را نداشته باشند. بنا به چنین ضرورتی، سرویس نقد رسانه 598 در ششمین گزارش خود از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، این بار به معرفی فعالیت و اهداف شبکه فارسی دیگری می پردازد که در ادامه می آید.

«شبکه تلویزیونی پرشیا» به عنوان یکی از شبکه های فارسی زبان، از سال 1387 ابتدائاً با نام «مکس تی وی» کار خود را آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی به تلویزیون پرشیا تغییر نام داد.

این شبکه با سرمایه گذاری سه تن از برگزار کنندگان کنسرت های موسیقی و شو در اروپا و امریکا با نام های وحید امینی، خشایار غیاثی و شاهین رحیمی و شریک آلمانی شان "یورگ فرشیلد" در شهر کلن آلمان راه اندازی گردید و اکنون توسط خشایار غیاثی مدیریت می شود.

 

تلویزیون پرشیا همانند دیگر همکارانش چون فارسی وان و من و تو، با ماموریت از بین بردن حریم های خصوصی و حیا و همچنین ترویج سبک زندگی غربی با الگو نشان دادن زندگی خواننده های ایرانی ساکن کشورهای غربی را در دستور کار خود قرار داده است. اغلب برنامه های این شبکه پیرامون موارد ذیل می باشد:



تلویزیون پرشیا و اسطوره سازی از خوانندگان آن ور آبی

این شبکه تلویزیونی در برنامه هایی مختلف با دعوت از خوانندگان معروف ایرانی که در اروپا و آمریکا مشغول به زندگی هستند، به معرفی شخصیت و بیان زندگی خصوصی آنها و ترویج نوع زندگی شان می پردازد. پرشیا در این برنامه ها شئونات و رفتارهای دینی را کاملا کنار گذاشته و سعی در از بین بردن حریم خانواده ها، حتی با بیان روابط هم جنس گرایانه دارد.

 

 

به اختصار می توان عمده اهدف این شبکه را این موارد دانست:

 

- تقبیح و تمسخر هنجار ها و آداب و رسوم  اجتماعی و تشویق به ساختارشکنی در جامعه

 

- تقويت جريان اجتماعی روشنفکری غربی در ايران

 

- ترويج نوعی لاابالی گری اخلاقی با محوريت مسائل جنسی و ارتباطات زن و مرد



 فیلم های خصوصی خودتان را برای ما بفرستید!

دست اندرکاران این شبکه تلویزیونی طی برنامه ای در 4 شب از هفته اقدام به پخش تصاویر و بلوتوث های خانوادگی و خصوصی افراد می نمایند.

 

مجری برنامه "شما هم دعوتید" با درخواست از بینندگانشان و تبلیغ وسیع این موضوع در شبکه های اجتماعی، خواهان ارسال فیلم های خصوصی همانند فیلم های عروسی ایرانیان برای پخش در این شبکه شده اند.

 

 

تصاویر و فیلم هایی که قبلاً در موبایل ها جابه جا می شد، این بار توسط این شبکه اجازه نمایش تلویزیونی پیدا نموده! این عمل بچه هدفی جز نشانه گرفتن حیا و عفت عمومی در بین ایرانیان خواهد داشت؟

 

این شبکه با ایجادانگیزه هایی همانند گرفتن جایزه نقدی و همچنین مشهور شدن زوج هایی که فیلم هایشان را به این شبکه ارسال می کنند، رفته رفته به دنبال عادی سازی یک ضد ارزش در جامعه ی دینی است. براستی مدعوین این عروسی ها چه کرده اند که تقاص آن، پخش بی اجازه تصاویر آرایش کرده آنان در عموم باشد؟

 

 

البته این فراخوان تلویزیون پرشیا با واکنش رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی نیز روبه رو گردیده و ایشان در خصوص فراخوان شبکه‌های ماهواره‌ای مبنی بر ارسال فیلم و عکس‌های عروسی هموطنان برای پخش و شرکت در مسابقه اظهار داشتند:‌ من این مطلب را شنیده‌ام و در حال حاضر ماموران در حال رصد و بررسی این مسئله هستند، اما ارسال عکس و فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهیم کرد.



تلویزون پرشیا و پخش جدید ترین کنسرت ها و شو خوانندگان

این شبکه با در اختیار داشتن مدرن ترین تجهیزات و استودیوهای مجهز، توانسته است رتبه اول را در کیفیت صدا در بین دیگر شبکه های فارسی زبان به خود اختصاص دهد.

 


(مجری و مدیر تلویزیون پرشیا)

 

تلویزیون پرشیا با پخش مداوم کنسرت های خوانندگان مختلف جهان و پخش کلیپ های جدید و دعوت از خوانندگان برای اجرای آهنگ در استودیوی اختصاصی اش، توانسته است مخاطبین بسیاری را در بین بینندگان ماهواره بدست آورد.



آموزش و ترویج رقص در بین خانواده های ایرانی

 

این شبکه با پخش برنامه های متوالی و دعوت از رقاص های مشهور، اقدام به آموزش و ترویج انواع رقص در بین خانواده های ایرانی می کند.

 

همچنین مسئولان این شبکه با برگزاری مسابقه های مختلف رقص و دعوت از ایرانیان برای حضور در این مسابقات، سعی در گسترش رفتارهای ساختارشکنانه در خانواده ها و دی پی آن اجتماع را دارند.

 

لازم به ذکر است که این شبکه ظاهری بی تفاوت نسبت به مسائل سیاسی گرفته است و سعی در حذف احکام و اعتقادات مذهبی و ترویج سکولاریسم در بین خانواده ها را دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

مریم زیبانژاد
ساعت3:10---25 تير 1391

«خواهرم: محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادرسیاهتان و تقوایتان می کشید.» «حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را می بینی و دشمن تو را نمی بیند.»
(سردار شهید رحیم آنجفی)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com