وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

* اشعار و کتاب های شاعر شاهین نجفی خواننده هتاک به امام هادی در یکی از غرفه های نمایشگاه ادامه دارد. این شاعر در جریان فتنه 88 چندین بار بازداشت شده بود و حلقه های ادبی زیرزمینی با گرایش ابتذال ادبی را شکل داده است.

*شنیده شده در جریان افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران خنک کردن محیط و رساندن دمای هوا به پایین ترین حد خود یکی از وظایف اصلی کمیته تشریفات نمایشگاه کتاب را تشکیل می داده است.

*حضور اتحادیه ناشران افغانستان در بخش بین الملل نمایشگاه تهران به عنوان مهمان ویژه باعث استقبال شدید افغانی های مقیم تهران از این بخش شده است.

*حضور برخی غرفه داران زن با پوشش نامناسب در حد مانکن و برخی مردان با کراوات در نمایشگاه کتاب جلب توجه می کند.

* کتابی که اخیر توسط نویسنده اش در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر شده است اخیر توسط ناشر برگزیده نمایشگاه کتاب به اداره کتاب وزارت ارشاد ارسال شده بود.

* حضور پرتعداد انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها در بخش بین الملل چشمگیر است اما نکته مهم این است که برخی غرفه داران از جمله کشور تونس از ارائه جزئی ترین اطلاعات درباره این کشور ناتوان هستند چه این که بخواهند اطلاعاتی درباره وضعیت این کشور بعد از انقلاب صورت گرفته به مخاطب ارائه کنند.

* روز گذشته کتابی از یکی از ناشران بخش عمومی جمع آوری شد.

* میزان اجاره مصلی برای ده روز سه میلیارد تومان برای وزارت ارشاد هزینه داشته است که باعث ناراحتی مسئولان ارشاد در این تنگناهای مالی شده است. این مبلغ سال گذشته حدود 1.5 میلیارد بوده است. همچنین هزینه غرفه های اغذیه فروشی نیز برای مصلی حدود سه میلیارد عایدی داشته است.

* روز گذشته قرار بود کتاب خاطرات هاشمی نیز رونمایی شود که ظاهرا محسن و یاسر هاشمی به دلیل شلوغی روز جمعه نمایشگاه این برنامه را به روز دیگری موکول کرده اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:ارتداد,توهین به مقدسات,حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com