وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در همین حال «مسلم آقاجان زاده» در گفت و گو با فارس گفت : روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخرین قسمت های برنامه تلویزیونی «کتابخانه عمو پورنگ» به روی آنتن خواهد رفت و ما در قسمت آخر که روز جمعه پخش خواهد شد، از بچه ها خداحافظی خواهیم کرد.

وی درباره خداحافظی عمو پورنگ و دلایل آن  گفت: در حقیقت طی سال گذشته ما از سوی برخی جریانات سختی های بسیاری کشیدیم. مثلا در بحث کلید یکسری جریانات به ما حمله کردند در حالی که ما بارها اعلام کردیم این ماجرا به هیچ عنوان ربطی به مسائل سیاسی نداشته و ندارد. یا درباره حضور اسپانسر در برنامه اصلا ما مقصر نبودیم و تصمیم گیرنده در این مورد نبودیم. اما یکسری جریانات که می خواستند آقای ضرغامی یا سازمان صداوسیما را بزنند، این ماجرا را دستاویز خود قرار دادند.

در همین حال آقاجان زاده تصریح کرد: آقای دارابی تاکید دارند که سری جدید برنامه از ماه مبارک رمضان دوباره به روی آنتن برود اما ما قصد داریم با کسب اجازه از ایشان کمی استراحت کنیم. ساخت برنامه برای کودکان به فکر و خلاقیت نیاز دارد و در این رابطه ما به فکر یک یا دو سال استراحت و یا خداحافظی برای همیشه هستیم.

به نظر میرسد برخی از مسئولین دولت یازدهم که خود را حقوقدان می دانند و آزادی بیان و انتقاد  را حق مردم می دانند حتی حاضر به پذیرش یک حدیث گهربار و نورانی از اهل بیت عصمت و طهارت که در فضای کودکان و نوجوانان گفته میشود و مطلقا منظور سیاسی در پشت آن نیست ، نیستند و این چنین فضا را برای فعالان فرهنگی معتقد به ارزش های اسلامی و انقلابی تنگ می کنند.

از جناب آقای دکتر روحانی که خود در کسوت یک روحانی و مبلغ دینی و فرهنگی هستند تقاضا مندیم که به این جنجال پایان داده و همانگونه که بعضا تمایل دارند از برخی خانواده ها و اشخاص مساله دار فتنه ۸۸ دلجویی به عمل آورند از این هنرمند محبوب و ارزشی نیز رفع اتهام و دلجویی نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:عموپورنگ,خداحافظی سیاسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com