وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

جانشین فرمانده ناجا از تشدید فعالیت‌های گشت ارشاد خبر داده است: «نیروی انتظامی در سال ۹۳ قطع به یقین با کسانی که به صورت هدفمند تیشه بر ریشه فرهنگ ما بسته‌اند برخورد هدفمند و انسجام یافته‌تری خواهد کرد و مظاهر علنی هم مورد توجه خواهد بود.»

معاون فرهنگی سپاه هم، می‌گوید: «همه می‌دانیم که اهالی فرهنگ جزو محترم‌ترین و عزیزترین اقشار جامعه هستند، اما چه لزومی دارد که برای مقاصد سیاسی و ... آنان را از تذکر، موعظه و "ارشاد" مستغنی بدانیم.» حمیدرضا مقدم‌فر که پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کرد برخی از "خواص و مسئولان" را به عدم درک ابعاد "تهاجم فرهنگی غرب" متهم کرده است.

به گفته‌ی مقدم‌فر سخنانی نظیر بی‌نیاز دانستن صاحبان فرهنگ به ارشاد بی‌شک ناشی از تصمیم‌سازی "برخی عناصر منحرف" در بعضی دستگاه‌های فرهنگی است که حرف‌های خود را از زبان مسئولان بیان می‌کنند؛ حال آن‌که چنین سخنانی از زبان "مسئولانی که سوابق انقلابی هم دارند" بسیار عجیب است. معاون فرهنگی سپاه گفت: «علی‌رغم هجمه شدید دشمن در عرصه فرهنگ، نباید از این نکته غافل بود که برخی نارسایی‌ها و اشکالات در داخل باعث افزایش حجم آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات دشمن می‌شود.»

گفتني اينكه، حسن روحانی در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۹۲ در مخالفت با فعالیت گشت ارشاد که ارتقای امنیت اخلاقی را از هدف‌های خود معرفی می‌کند، گفته بود که اخلاق را باید ارتقاء داد اما این کار "با ماموران ویژه نمی‌شود." چند ماه پس از روی کار آمدن دولت یازدهم مسئولیت اجرای "طرح امنیت اخلاقی" به وزارت کشور سپرده شد. وزیر کشور، هم آذر ماه ۹۲ گفته بود كه نیروی انتظامی نباید وارد فضاهایی نظیر دانشگاه و نمایشگاه شود. روحاني اخيرا هم در اشاره‌ای آشکار به فعالیت گشت ارشاد و "طرح امنیت اخلاقی" که هدف آن "گسترش فرهنگ عفاف و حجاب" عنوان شده، تاکید کرد که "دختران خود حافظ حجاب و عفاف هستند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com