وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نورمفیدی با بیان اینکه‌ دشمنان برای نابودی اسلام دست به انواع توطئه‌ها همچون آتش زدن قرآن و توهین به پیامبر می‌زنند تا چهره دین را تخریب کنند، تاکید کرد: مسلمانی که این شرایط را درک نکند و آب به آسیاب دشمن بریزد، به پیامبر(ص) و علی(ع) اعتقاد ندارد.

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به برنامه‌های دولت در بخش سلامت، گفت: پیش از این مردم 30 تا 35 درصد هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کردند، اما از این پس این هزینه‌ها به 10 درصد کاهش می‌یابد.

نورمفیدی با اشاره به درخواست دولت از مردم برای انصراف از یارانه‌ها، ‌خاطرنشان کرد: هدف دولت از این درخواست کمک به بخش تولید و سلامت مردم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه نقد با تخریب متفاوت است، از منتقدان دولت خواست تا انتقادات خود را به صورت شفاف و در فضای مسالمت‌آمیز بیان کنند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:‌ برگزاری جلسات با هدف جمع کردن مردم و توهین به دولت نقد نیست، بهتر آن است که انصاف را رعایت کرده و بدون زیرسؤال بردن کسی دولت را منصفانه نقد کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:روحانی,تدبیر و امید,انتقاد سازنده,توهین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com