وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هر چند در این میان یکی از دانشجویان توانست ضمن گرفتن تعدادی عکس از لحظه ضرب و شتم دانشجویان توسط محافظان خاتمی، آنها را به دست خبرنگار رجانیوز برساند.

گفتنی است، محمد خاتمی که در جلسات خصوصی و نیمه خصوصی با اصلاح طلبان بارها و بارها بر اشتباهات موسوی و کروبی در سال 88 صحه گذاشته است، در صدد است تا با حضور پیاپی در مجامع عمومی  و همچنین سخنرانی های دائم به مناسبت های مختلف تقویم، خود را یک عنصر سیاسی زنده و پویا معرفی کند تا روند سرخوردگی اصلاح طلبان متوقف شود، اما اعتراض های مردمی به وی در مجامع عمومی به خوبی نشان می دهد عملکرد سیاه دولت اصلاحات و همچنین اقدامات مفتضحانه فتنه گران در سال 88 باعث شده تا وی با حداقل بدنه اجتماعی که آنها را نیز عمدتا اقلیتی از جوانان احساسی شکل می دهد، کار بسیار دشواری برای زنده کردن خود در عرصه سیاسی کشور در پیش دارد.

همچنین برخی اقدامات خاتمی طی سالهای  گذشته نیز با مطالبات افراطی بدنه اصلاحات در تعارض بوده است که بیش از پیش منجر به انزوای سیاسی- اجتماعی و روی آوردن خاتمی به رفتارهای پنهان و زیر زمینی شده است، از جمله رای دادن مخفیانه وی در انتخابات مجلس نهم در یکی از روستاهای دماوند! که با این حال باز هم باعث هجمه های تند و بی پروای هوادارانش علیه وی شد.

لازم به ذکر است در پی حضور نیمه مخفیانه و سر زده خاتمی به دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دانشگاه بهشتی در اعتراض به این مساله و همچنین تساهل رییس این دانشگاه نسبت به ورود ورود خاتمی به دانشگاه،  بعد از نماز ظهر و عصر تجمعی اعتراض آمیز را برگزار خواهند کرد.

گفتنی است دفتر خاتمی بلافاصله بعد از این اتفاق، با صدور بیانیه ای تعجیل آمیز مدعی شده بود که «کوچکترین برخورد فیزیکی بین دانشجویان و تیم حفاظت خاتمی رخ نداد» اما تصاویر منتشر شده به خوبی میزان صحت و سقم این ادعا را به مخاطبان نشان می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه,نمایشگاه کتاب,حراست نمایشگاه,ممانعت,دانشگاه شهید بهشتی,اخراج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com