وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

عارف همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تشکیل شورای عالی رهبری اصلاحات اظهار کرد: تشکیل این شورا یک پیشنهادی است که جدیدا مطرح شده است. من معتقدم اصلاحات و اصولگرایان باید در میان خود به یک اجماع برسند و من در آینده راهبرد ائتلاف این دو جریان را با هم مطرح می‌کنم، ولی در حال حاضر هیچ سازوکاری درباره تشکیل شورای رهبری اصلاحات تعیین نشده است. البته شورای رهبری اصلاحات در مقابل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیست و ما به دنبال این هستیم که در میان جریان‌های اصلاح‌طلب به تفاهم و همدلی برسیم. البته من دیدار خاصی در این زمینه با بزرگان اصلاحات نداشتم.

عارف درباره آستانه نقدپذیری دولت نیز گفت: من با توجه به شناختی که از رییس جمهور دارم می‌دانم که ایشان اجازه انتقاد را می‌دهند. زیرا انتقاد حتی نوع غیرسازنده آن هم مفید است. عارف در پایان درباره ایجاد دفاتر بنیاد امید ایرانیان در سایر استان‌ها نیز گفت: ما با توجه به توانایی و امکانات خود، به تدریج در همه استان‌ها دفاتر خود را تاسیس می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com