وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی سپس بیان داشت: «در 11 فوریه عمر سلیمان معاون رئیس‌جمهور با من تماس گرفت، در آن زمان من در شرم الشیخ بودم، او به من گفت که اخوان‌المسلمین میدان التحریر را به کنترل خود درآورده‌اند و انقلابیون را قتل‌عام خواهند کرد تا مسئولیت این کار را به گردن ارتش و نظام بیندازند لذا جویای راه حلی شد، من در پاسخ به او گفتم که باید برکناری خود را اعلام کنم تا فرصت را از اخوان المسلمین بگیریم و تصمیم خود را به او اعلام کردم».

وی در ادامه گفت: «به سلیمان دستور دادم که فورا به ساختمان صدا و سیما برود و برکناری مرا اعلام کند، چرا که نمی خواستم یک قطره خون بر زمین بریزد. من اطلاع دقیقی از تصمیم اخوان المسلمین داشتم، آنها مي‌خواستند ارتش را در مقابل مردم قرار دهند که نتیجه این کار را فقط خدا مي‌داند».

مبارک نحوه دستگیری‌اش را چنین توضیح داد: «پس از اعلام برکناری با خانواده ام در شرم الشیخ ماندم اما ناگهان دستور بازداشتم به اتهام قتل انقلابیون صادر شد، من خروج از مصر و فرار به کشوری دیگر را نپذیرفتم، من در مصر متولد شدم و برای کشورم جنگیدم. این مبارک نیست که از مصر فرار کند». رئيس‌جمهور پیشین مصر در پایان گفت: «نسبت به بی گناهی خود اطمینان دارم و شهادت برخی از فرماندهان ارتش نشان می‌دهد که تهمت دستور به قتل انقلابیون از سوی من بی اساس است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com