وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش شيعه آنلاين، شهرداري مدينه در عملي کاملا خلاف شرع، عقل، تاريخ و عرف، با تخريب و الحاق مسجد حضرت فاطمه (س) به پارک، گام جدي ديگري در راه محو آثار اسلامي و به فراموشي سپردن نام اهل‏بيت عصمت و طهارت (س) برداشته است.

محوطه‏اي که سابقا "مسجد حضرت فاطمه زهرا (س)" در آن وجود داشت و به عنوان يکي از مساجد سبعه، از اماکن مقدس و مورد زيارت حجاج و زائران در شهر مدينه منوره بود، توسط شهرداري مدينه به پارکي که براي تفريح و تفرج مردم ساخته و به نام "حديقه الفتح (پارک فتح)" نامگذاري شده است ملحق گرديد!

عجيب اينکه يک سايت وابسته به صدا و سيما، با انتشار خبر و عکس بازگشايي اين بخش از پارک، از اين واقعه با خوشحالي ياد کرده و بدون توجه به عمق اين فاجعه فرهنگي و مذهبي نوشته است: «پس از سال‏ها حسرت زايران حرم پيامبر مبني بر حضور در مسجد حضرت زهرا ـ سلام الله عليها ـ در مساجد سبعه، و وجود محدوديت‏هايي که هر ساله نسبت به سال قبل تشديد مي‏شد، درب محوطه ورودي مسجد حضرت زهرا (س) در اين قسمت بازگشايي شد»!!

اگرچه ابراز خشنودي خبرنگار اين سايت، از روي اخلاص و علاقه بوده است، اما ـ صرف نظر از اشکالات شرعي اين تصرف و الحاق ـ توجه به لايه هاي زيرين اين عمل وهابيون، و نيز سابقه آنان در محو و تخريب آثار اسلامي و اهل‏بيتي، بروشني از نيت پليد آنان پرده بر مي‏دارد.

توسط: سید مهدی رضوی ثانی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com