وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی تصریح کرد: «برای رسیدن به این نقطه، ما باید سرسخت، دارای چشمانی باز و آماده برای کنار کشیدن و افزایش فشار در صورت نیاز باشیم. عدم توافق بهتر از یک توافق بد است». به گفته کلینتون، «هر توافقی که امنیت ملی آمریکا یا اسرائیل را به خطر اندازد باید طرد شود». وزیر امور خارجه پیشین دولت باراک اوباما خواستار آن شد که به دیپلماسی فرصت داده شود و «اگر جواب نداد، فرصت‌هایی برای اعمال تحریم‌های بیشتر در آینده وجود خواهد داشت».

به گزارش آسوشیتدپرس، کلینتون که نگاه وی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا است، سخنرانی‌اش در جمع این سازمان مهم یهودی یکی از قوی‌ترین دفاع‌های او از دوران خدمتش در وزارت امور خارجه آمریکا و برجسته کردن عملکردش در زمینه کنترل بلندپروازی‌های اتمی ایران و تقویت روند صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌هاست.

کلینتون از دوران تصدی‌گری خود در وزارت امور خارجه و همکاری با باراک اوباما در زمینه ایجاد مانع در مسیر دستیابی ایران به سلاح اتمی به عنوان نمونه‌ای از عملکرد خود یاد کرد. او گفت که «در زمان آغاز به کار در وزارت امور خارجه، کاخ سفید با چالش ظهور ایران و شبه نظامیان متحد آن در خاورمیانه روبرو بود که تهدیدی برای اسرائیل به شمار می‌رفتند».

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا اظهار داشت: «برای رو در رو شدن با این میراث، پرزیدنت اوباما و من می‌دانستیم که انتخاب دشواری در پیش داریم:‌‌ یا مسیر قبلی را ادامه دهیم که از نظر سیاسی امن ولی از نظر عملی، غیرقابل اطمینان بود؛ یا اینکه روش پیشین را دور ریخته و یک استراتژی جدید در پیش بگیریم». کلینتون گفت که ترکیبی از فشار و تعامل با ایران این کشور را به پای میز مذاکره کشاند، مذاکره‌ای که در «مرحله حیاتی» خود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com