وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: بعد از گذشت 66 سال از روز نکبت، فلسطین در راس توجهات جهان و رهبرانش قرار دارد.

محمود عباس در سالروز نکبت: زمان پایان طولانی‌ترین اشغالگری تاریخ فرا رسیده است
محمود عباس، در سخنرانی به مناسبت شصت و ششمین سالروز نکبت خطاب به ملت فلسطین اعلام کرد: ما ثابت کردیم و همچنین ثابت خواهیم کرد که فلسطین به نقشه جغرافیا بازمی‌گردد و کشوری مستقل و با حاکمیت به پایتخت قدس شرقی تشکیل خواهد شد. وی گفت: آنچه که تحقق یافته نتیجه استراتژی سیاسی است که با عدالت و امکانات موجود حاصل شده است. ما بدون اینکه تسلیم و ناامید شویم به توافق‌نامه‌های بین‌المللی پیوستیم و براساس منافع ملی حرکت کردیم. وی ابراز امیدواری کرد که شصت و ششمین سالروز نکبت سال پایان رنج ملت فلسطین و سرآغاز آینده جدید باشد.

عباس تاکید کرد: زمان آن رسیده است که طولانی‌ترین اشغالگری تاریخ پایان یابد و همچنین زمان آن رسیده است که رهبران اسرائیل بفهمند که فلسطین تنها وطن فلسطینی‌هاست. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره روند صلح دولت کنونی اسرائیل همچنان ذهنیت گذشته را دارد و با سیاست‌هایش فرصت دستیابی به راه حل دو کشوری را بسته است و به دنبال تشکیل کشور آپارتاید یا کشور دو قومیتی است. وی بار دیگر خاطرنشان کرد: دستیابی به حقوق ملت فلسطین از طریق مذاکرات مطابق قوانین بین‌المللی و توافقات صورت گرفته ممکن است. بدون قدس و بدون اینکه پایتخت فلسطین باشد هیچ راه حلی و هیچ صلحی در منطقه وجود نخواهد داشت و این مسأله نیازمند پایداری فلسطینی‌ها و همبستگی جامعه جهانی و مخالفت با تصمیم یک جانبه اسرائیل است.

عباس درباره اوضاع آوارگان فلسطینی در سوریه اعلام کرد: ارتباطات با دولت سوریه و گروه‌های مخالف برای بی‌طرف نگه داشتن اردوگاه فلسطینی‌ها ادامه دارد و ما کمک‌های پزشکی و غذایی خود را به فلسطینی‌ها ادامه می‌دهیم. درباره اوضاع داخلی فلسطین عباس تاکید کرد: برنامه دولت آینده برنامه سیاسی امنیتی برای اجتناب از تحریم‌های اقتصادی، افزایش پایداری، پایان محاصره غزه، حفظ امنیت شهروندان و فعال‌سازی سرمایه‌گذاری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com