وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: یکی از مشکلات من این است که صریح بوده و قائل به دیپلماسی آشکار هستم. وی ادامه داد: متاسفانه در مذاکرات هسته​ای بعضی​ها جوسازی کرده و تیم مذاکره کننده کشورمان را خسته می​کنند به جای اینکه آنها را تقویت و حمایت کنند. ما سرباز به جبهه فرستاده​ایم و رهبر معظم انقلاب نیز تیم مذاکره کنندگان را افسران و سربازان ما دانستند که با پشتوانه و دلگرمی ما برای مذاکره رفته​اند.

وی با بیان اینکه امروز این آمریکا است که دنبال مذاکره با ماست نه ما دنبال مذاکره با آمریکا، افزود: چرا منزلت خود را بشکنیم و بی توجه و یا ناخواسته و ناخودآگاه دشمن را تقویت کنیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این دولت و اوباما آدم باهوشی است، ادامه داد: برای اینکه متوجه شوید اوباما آدم باهوشی است به این فکر کنید که در کشور نژاد پرستی مثل آمریکا یک فرد سیاهپوست بتواند بالا بیاید. در دانشگاه هاروارد در رشته حقوق دکتری بگیرد و در صحنه سیاست و حزب از پایین حرکت و در راس به عنوان سناتور و سپس به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

وی عنوان کرد: آمریکایی​ها به این جمع بندی رسیده​اند که جمهوری​خواهان نادان بودند و جنگ را به آمریکا در عراق و افغانستان تحمیل کردند که اینها برای آمریکا هزینه داشت و چیزی هم گیرشان نیامد. به این جمع بندی رسیده اند که بعد از 35 سال که ایران را تحریم کردند اما امروز همچنان ایران سرجای خود محکم و مستقل ایستاده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت تقویت تیم مذاکره کننده هسته ای، بیان داشت: رهبری هم فرمودند باید هوشمندانه در مذاکرات عمل کنیم، زیرک باشیم، عزت خود را حفظ کنیم و جلو برویم. تیم مذاکره کننده هم نباید به انفعال بیفتد و باید همیشه از موضع عزت و قدرت و منطقی صحبت کند و دلش گرم باشد به پشت سرش که مردم هستند. ناطق نوری با بیان اینکه بدبینانه هم بخواهیم نگاه کنیم اگر که این مذاکرات به ثمر نرسد به سرجای اولمان بر می گردیم، عنوان کرد: در شرایط کنونی باید وحدت داشته باشیم. در راس ما ولی فقیه قرار دارد که فردی هوشمند، آگاه، اجرایی و مسلط است.

وی با اشاره به سخنان اخیر خود در جمع خبرنگاران بیان داشت: قبل از اعتکاف به مسجدی برای عقد خطبه مسجد برای اعتکاف رفته بودم. بعد از خارج شدن از مسجد همه خبرنگاران اطراف من را گرفتند که سوال از من بپرسند من هم گفتم که من مصاحبه نمی کنم. در نهایت یکی از خبرنگاران از من پرسید شما دلواپس نیستید که من هم به او جواب دادم چه نگرانی و دلواپسی باید داشته باشیم. امروز این دلواپسی یک مکتب شده که من می گویم من هیچ دلواپس نیستم و کاملا آرام هستم. 35 سال دلواپس نبودیم، در مقابل رژیم شاه و هشت سال جنگ دلواپس نبودیم. ما هیچ دلواپس نیستم چرا که خدا، اعتقاد و ایدئولوژی و ملت عزتمندی داریم. نظامی که ملتی به این خوبی و پشتوانه ای به این خوبی دارد، رهبری و وحدت دارد چرا باید دلواپسی داشته باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com