وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


بیننده این شبکه که از هلند تماس گرفته بود، با اشاره به بیماری ای که از آن رنج می برد، ادامه داد: «هر چه به دکترهای هلندی مراجعه می کردم، به من می گفتند مشکلی نداری؛ اما پس از شش ماه تشخیص دادند، به بیماری «سارکوئیدوز» مبتلا هستم و تنها در این مدت پنج هزار میلی، آنتی بیوتیک مصرف کرده ام.»


این بیمار با انتقاد از سیستم پزشکی در کشورهای غربی افزود: «متأسفانه در سیستم بهداشتی اروپا با دکتری که اشتباه کرده، نمی توان برخورد کرد. عامل تمام بیماری های من دکترهای این جا هستند. که ابزار دارند ولی عقل ندارند.»

وی همچنین با اشاره به زندگی 24 ساله اش در هلند و اینکه روز به روز وضعیت در آنجا بدتر می شود، تصریح کرد: «می گویند هلند کشور گل و گیاه است؛ اما گل های این جا بو ندارند. در تلویزیون، پیرمردی نود ساله را نشان می دهند که در صحت و سلامت است؛ در حالی که این پیرمرد رباتی است که بارها لگن، زانو و قسمت های مختلف بدنش را عمل و تعویض کرده اند.»


در ادامه مدیر شبکه دیدار ضمن تائید درد ودل های این بیننده اضافه کرد: «در همین آمریکا برای عمل سنگ کلیه ام به دانشکده " ucl" که بهترین هاست، رفتم اما پدرم را در آوردند. هفته ای یک بار به آن ها تلفن می زنم و به دادگاهی کردن، تهدیدشان می کنم.»


وی همچنین اضافه کرد: «بارها گفته ام تمام جنگ ها، آدم کشی ها، تقلب ها و دروغ ها به خاطر پول است. از حرص پول افکار بشر خراب شده، پول، طبابت را هم خراب کرده است. مرده شور این پول را ببرند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com