وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز، سایت خبری چپ گرای کشور ترکیه (İNCE AYAR SİYASET) طی خبری از عملکرد برخی از چهره های مشهور این کشور در پیوستن و حمایت از همجنس گرایی انتقاد کرد.

این سایت خبری نوشت: «در کشور ترکیه نیز برخی از شخصیت های معروف از قبیل عدنان اکتار معروف به هارون یحیی به تبلیغ این اندیشه غیرانسانی می پردازد. حال سوال اصلی اینجاست در کشوری مثل ترکیه که دارای سوابق درخشان دینی است چرا باید اینچنین شخصیت های ساختارشکنی، به تبلیغ برخی از مواضع دینی خود ازجمله همجنس گرایی بپردازند.»

سایت İNCE AYAR SİYASET، در پایان مطلبش ضمن انتشار اسنادی، از به ثبت رسیدن اولین ازدواج های همجنسگرایی در انگلستان نیز خبر داد که در بین آن ها تارکان تِوِت‌اوغلو، خواننده مشهور کشور ترکیه و شاهین نجفی رپر ایرانی به چشم می خورد.

چندی پیش نیز کمپین حمایت از همجنس گرایی در انگلستان ضمن انتشار مطلبی تحت عنوان "ازدواج قانونی همجنس گرایان" از ثبت قانونی ازدواج برخی از همجنس گرایان در انگلستان خبر داد.

گفتنی است 28 مارس 2014 ازدواج همجنس گرایان در انگلستان و ولز قانونی شد و کمپین های حامی همجنسگرایی در این کشور به تبلیغ و ترویج آن می پردازند که با انتشار برخی از اسناد رسمی ازدواج همجنس گرایان در این کشور سعی در تشویق، حمایت و تبلیغ این کار غیر اخلاقی دارند. ثبت ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو و شاهین نجفی با رها اعتمادی، برنامه ساز و مجری شبکه من و تو در انگلستان از مواردی است که این کمپین های حامی همجنس گرایی در این کشور با انتشار اسناد آن مانور تبلیغاتی می دهند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:شاهین نجفی ، ازدواج شاهین نجفی ، همجنسگرا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com