وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

روحانی در سازمان میراث فرهنگی:
رییس جمهوری ضمن گرامی داشت هفته میراث فرهنگی، رفتار با گردشگران خارجی و داخلی را مهم و مقدم بر اهمیت خود آثار و اماکن تاریخی دانست و گفت: باید با گردشگران مخصوصا گردشگران خارجی ، با اخلاق ، ادب و میهمان نوازی ویژه ایرانی و اسلامی برخورد کنیم .
به گزارش عرش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که صبح دوشنبه در جمع معاونان و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور یافته بود، افزود: اساس اسلام اخلاق و ادب است و ایرانیان با اخلاق رسول اکرم(ص) و امامان معصوم (ع) مزین هستند و این را باید به گردشگران خارجی بیشتر معرفی کنیم.
رییس جمهوری تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید نقش خود را در اقتصاد مقاومتی به ویژه در عرصه اشتغال و ارزآوری به نحو شایسته به انجام رساند.
روحانی بر حضور بخش خصوصی در عرصه گردشگری و صنایع دستی به منظور سرمایه گذاری در جهت حفظ و نگهداری آثار و بناهای تاریخی، ایجاد اماکن و هتل ها و کارگاه های صنایع دستی تاکید کرد و ادامه داد: دولت از طریق صندوق توسعه ملی و اعطای تسهیلات، از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کند.
رییس جمهوری با اشاره به حاکمیت عصر ارتباطات در دنیای امروز و رد هرگونه بداخلاقی و تندخویی با گردشگران خارجی و داخلی، تصریح کرد: می توانیم با حفظ شئونات اسلامی و توجه به امنیت ملی، با برخورد مناسب با گردشگران خارجی، ایرانیت و اسلامیت مان را توام با اخلاق و رفتار حسنه به آنان معرفی کنیم.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com