وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از کرمان، عظیم ابراهیم پور شب گذشته در هفتمین یادواره شهدای گمنام شش شهید دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان بیان داشت: انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرد و این انقلاب یک معبر برای رسیدن به جامعه مهدویت است.

وی با اشاره بهتاثیرپذیری کشورهای جهان از انقلاب اسلامی ایران گفت: پس از حمله آمریکا به عراق در سال ١٣٨١، اکثر کشورهای جهان تظاهرات ضد آمریکایی برگزار کردند که یک پنجم آنهاشعار «شیطان بزرگ آمریکا» را سر می دادند؛ در حالی کهامامراحل ٢4سال قبل این شعار را اعلام کرد و امروز کشورها با امام خمینی (ره) همنوا شدند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به علاقه مندی شعیان جهان بهرهبر معظم انقلابگفت: آنها هم صلواتشان را با وایّد امامنا الخامنه ای ختم می کنند.

ابراهیمپوربا اشاره به اهداف و وضعیت جهان غرب گفت: امروز تمدن غرب به دنبال به ذلت کشاندن ملتهاست .

ویگفت: انقلاب اسلامی اعتباری نیست؛ بلکهیک حقیقت الهی است و مقدمه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج)است.

کدخدا کیلویی چنده! ببینید شهدا چه کردند؟

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه مسئولانی که می گویند استکبار کدخداست، تصریح کرد: کدخدا کیلویی چنده! ببینید شهدا و رزمندگان در عملیات‌ها از جمله فتح المبین چه کردند؟

ابراهیم پور با اشاره به ایستادگی شهدا در دفاع از کشور گفت: شهدا سر دادند و شرف ندادند و ما امروز سرمان را می دهیم، عزتمان را نمی دهیم.

وی افزود: انقلاب انحرافات را در درون خودش مدیریت می کند و ذاتش الهی است و مواظب باشیم و تلاش کنیمکه در مسیر انقلاب از انقلاب جا نمانیم و نگاه کنیم که مسیر ظهر جایگاهمان کجاست؟

فردو خار در چشم واستخوان در گلوی صهیونیست هاست

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاءبا اشاره به اینکه شهدا پرورش یافته مکتب عاشورا بودند،گفت: شهید احمدی روشن می توانست عضو هیات علمی دانشگاه شود؛ امارفت در نطنز وفردو مرکز غنی سازی راه انداخت و امروز فردو خار در چشم واستخوان در گلوی صهیونیست هاست.

ابراهیم پوربا اشاره به الگو گیری از شهدا افزود: شهدا جای خودشان را در نهاد ولایت پیدا کردند و اگر یقین کنید، شهدا زنده اند، تمام مشکلات حل می شود و شهدااعتقاد داشتند که هرگز نباید حرف ولایت روی زمین بماند.

دفن شهدا در قبرستان ها اشتباه بود

وی با اشاره به دفن شهدا در قبرستان ها افزود: شهدا زنده اند و باید در محیط های علمی دفن می شدند تا جوانان ما با الگوگیری از آنها در مسیر جنگ امروز حرکت کنند و دفن شهدا در قبرستان ها اشتباه بود.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به جنگ فرهنگی گفت: جنگ تمام نشده است و جنگ واقعی امروز است و باید حواسمان به تهاجم فرهنگی دشمن باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:شهدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com