وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یکی از سایت های خبری حامی دولت تدبیر و امید امروز در مطلبی نسبت به انتقاد برخی از رسانه ها از سطح استقبال مقامات چینی از رئیس جمهور محترم اعتراض نموده است و این افراد را عقده گشا، دروغگو و خواب زدگان خطاب نموده است.

به گزارش پایگاه 598، یکی از سایت های خبری حامی دولت تدبیر و امید امروز در مطلبی نسبت به انتقاد برخی از رسانه ها از سطح استقبال مقامات چینی از رئیس جمهور محترم اعتراض نموده است و این افراد را عقده گشا، دروغگو و خواب زدگان خطاب نموده است.

بیان این گونه مباحث در حالی است که بسیاری از رسانه های منتقد دولت یازدهم پس از این اتفاق، در مطالبی گوناگون این موضوع را عرف دیپلماتیک جهانی عنوان نموده اند. ( + + و ...) 

حال با نگاهی بر رفتار همین دوستان رسانه ای در مواجهه با استقبال مقامات برزیل از رئیس جمهور پیشین کشورمان می توان به خوبی به سیاست یک بام و دو هوای این رسانه ها و یا به گفته خود این دوستان عقده گشایی و دروغگویی و ... این رسانه ها پی برد.










لازم به ذکر است که اجلاس "یورو 20" که با حضور بیش از 100 کشور بزرگ دنیا –از جمله ایران- در برزیل برگزار شد و در آن زمان یکی از مقامات ارشد ارتش برزیل در فرودگاه "ریوددوژانیرو" منتظر استقبال محمود احمدی نژاد بود و با تشریفات کامل ایشان را تا محل اقامت همراهی نمود. 

و همین تیم استقبال به پیشواز رییس جمهور روسیه، هند، رییس سازمان ملل و دیگران نیز رفته بود. یادتان هست که در آن زمان رسانه های اصلاح طلب، منافقین سبز و ضد انقلاب به یک‌باره نگران "آبروی ملی" ایران شدند و عدم حضور رییس جمهور برزیل را یک توهین به احمدی نژاد و ایران تلقی کردند. اما امروز هیچ کدام از آنها نگران شان حسن روحانی نیستند؛ رییس جمهوری که معاون شهردار شانگهای به پیشواز او آمده است.

اما چرا رسانه های انقلابی در این‌باره سکوت کرده اند؟ زیرا رسانه‌های انقلابی اهل دروغ، تخریب و بی انصافی نیستند و خداوندی را ناظر بر خود میدانند که اعمال انسان را حتی به اندازه "مثقال" محاسبه میکند و پاداش خوبی یا جزای بدی را میدهد و او "ارحم الراحمین" است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com