وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نوبخت افزود: علیرغم اینکه در اردیبهشت ماه مرحله دوم فاز هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کردیم، اما با توجه به مجموعه سیاست‌های پولی و مالی دولت، روند 9 ماه قبل در مورد تورم ادامه پیدا کرد که در طول این مدت شاهد کاهش نرخ تورم بیش از 12 واحد درصد بودیم و این کار در اردیبهشت ماه هم ادامه داشت و در مجموع قیمت کالاها رشد کمتری داشته است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تقلیل نرخ تورم به معنی تقلیل قیمت‌ها نیست، بلکه رشد افزایش قیمت‌ها کمتر شده است. وی افزود: امیدواریم نرخ تورم سال 93 بر اساس پیش‌بینی‌ها به زیر 25 درصد تحقق یابد و حتی در سال 93 شاهد تورم زیر 20 درصد باشیم. به گفته نوبخت در جلسه امروز هیات دولت همچنین بانک مرکزی موظف شد سریعا نسبت به رفع موانع اعطای وام‌های ازدواج اقدام کند.

وی افزود: با توجه به بیانات رهبری مبنی بر سیاست‌های افزایش جمعیت، همه نهادها در جهت تسهیل ازدواج باید اقدامات لازم را انجام دهند. نوبخت همچنین به مصوبات امروز هیات دولت در مورد رفع مشکلات پیش خرید ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها اشاره کرد و گفت: آیین‌نامه اجرایی تفصیلی در این رابطه وجود نداشت و امروز در هیات وزیران آیین‌نامه‌ای مبنی بر حمایت از کسانی که واحد ساختمانی پیش خرید می‌کنند به تصویب رسید.

سخنگوی دولت همچنین به طرح ارزیابی محیط زیست در جلسه امروز هیات دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت‌های صنعتی و معدنی و شوق و انگیزه ایجاد شده برای تکمیل طرح‌ها که منجر به آلوده کردن محیط زیست می‌شود در جلسه امروز نیز این مساله مورد بررسی قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com