وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سفیر سوریه در تهران با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سوریه ترجمه اراده ملت است، تاکید کرد که غربی‌ها از رای ملت سوریه هراس دارند.

به گزارش عرش نیوز «عدنان حسن محمود» سفیر سوریه در تهران در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه در ایران به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت که ملت سوریه با شرکت در این انتخابات خواهان تعیین سرنوشت سوریه از طریق صندوق‌های رای هستند.

حسن محمود گفت که این انتخابات نخستین انتخابات سوریه است که آزادانه با شرکت سه نامزد در رقابت‌های انتخاباتی برگزار می‌شود.

سفیر سوریه افزود که انتخابات ریاست جمهوری سوریه ترجمان اراده ملت برای انتخاب رئیس جمهور خود از طریق صندوق‌های رای با آزادی کامل است.

وی تصریح کرد: مردم سوریه در این انتخابات به اولویت گزینه‌های ملی که در صدر آن بازیابی امنیت، آرامش و ثبات است رای خواهند داد.

حسن محمود اظهار داشت که ملت سوریه با شرکت در این انتخابات به تروریست‌ها و حامیان غربی آنها گفتند که ملت با اراده ملی خواهان تعیین سرنوشت خود است.

وی افزود که مخالفت کشورهای غربی با انتخابات سوریه نشان داد که دولت‌های غربی از رای ملت سوریه در هراسند و از احترام به آزادی و رای ملت و دمکراسی ترس دارند.

سفیر سوریه در تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت که سوریه در کنار محور مقاومت باقی خواهد ماند.
منبع:فارس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com