وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش عرش نیوز، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سخنانی از این دست نه‌تنها دغدغه فعلی جامعه حساب نمی‌شود بلکه حتی جریان‌های شبهه‌روشنفکری نیز برای ایجاد موج در بین مردم، از این قبیل اظهارات که در دهه نخست انقلاب مطرح می‌شد و اکنون موضوع مطرح در جامعه نیست؛ استفاده نمی‌کنند. تذکر سید‌احمد خاتمی نیز در راستای جلوگیری از سوء‌استفاده برخی جریان‌های ضددینی قرار می‌گیرد. امام جمعه موقت تهران که دوشنبه‌شب در مراسم جشن بعثت پیامبر اکرم(ص) در شهر اندیشه سخنرانی می‌کرد با بیان اینکه ما کسی را به زور به بهشت نمی‌بریم اما می‌خواهیم قانون خدا اجرا شود، اظهار داشت: می‌گویند بگذارید مردم به حال خودشان باشند و به زور به بهشت نبرید، چشم امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل می‌کنیم و به آقای دزد و دختر و پسر بدحجاب می‌گوییم بچه خوبی باش، آیا این اسلام است یا دغدغه اجرای دین را داشتن است. خاتمی بیان کرد: هنگامی که این سخنان را می‌زنیم آن طور که در دوره 2 خرداد به ما خشن می‌گفتند و الان هم می‌گویند اما ما حرفی جز قانون خدا و دین خدا نداریم.


وی تاکید کرد: این سخنان را در دولت گذشته هم می‌گفتیم الان هم می‌گوییم و در دولت بعد هم خواهیم گفت که اگر نمی‌خواهید در عرصه فرهنگی کاری کنید، حداقل سنگ‌اندازی نکنید. به گزارش فارس، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما باید از نظام دینی خود پاسداری کنیم و نمی‌خواهیم کسی را به زور به بهشت بفرستیم ولی شما با اظهارات خود جاده جهنم را برای کسی صاف نکنید لذا این حرف امروز ما نیست این سخنان را در دولت گذشته هم گفته‌ایم. وی خاطرنشان کرد: حرفی نزنید که بی‌دین‌ها از آن سوءاستفاده کنند، بازتاب حرف‌هایتان را مشاهده کنید و ببینید بیگانگان چقدر از حرف‌هایتان سوءاستفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن در فضای مجازی اظهار داشت: دشمنان شبکه‌های ماهواره‌ای را برای دین‌زدایی فرزندانتان تدارک دیده‌اند و در این میان هزاران شبکه ماهواره‌ای و بیش از 200 شبکه فارسی‌زبان را فقط با ماموریت دین‌زدایی و اخلاق‌زدایی ایجاد کرده‌اند زیرا می‌خواهند نعمتی را که به برکت خون پاک 200 هزار شهید به دست آمده از بین ببرند. آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب را با شیوه روانشناسانه آماده کردند تا جوانان ما را از درون پوک و بی‌محتوا کنند، گفت: می‌گویند ما احساس نمی‌کنیم که کنترل کنیم، مثل آن می‌ماند که میکروب وبا آمده باشد و بگویند هیچ مسؤولیتی نمی‌بینیم که میکروب‌ها را کنترل کنیم. وی ادامه داد: از آغاز بشریت تاکنون هر جا میکروب وبا آمده است آن منطقه را منطقه ممنوعه اعلام کردند یعنی میکروب‌های فکری کمتر از میکروب‌هایی همچون وبا هستند، میکروب‌های فرهنگی که این برنامه‌های ماهواره‌ای دارند به مراتب خطرناک‌تر از این میکروب‌هاست.

منبع: وطن امروز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com