وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی ادامه داد: سپاه در هر نیرویی مقابل دشمن ایستاده است و در عرصه‌های نبرد فرهنگی و جنگ نرم سپاه و بسیج با همه توان اعتقادی و باورهای مستحکم با بصیرت انقلابی و هوشمندی به موقع راه مقابله دشمن بر سرزمین دلها را بسته است.

سلامی افزود: سپاه شعله‌های ویرانگر فتنه‌های داخلی را خاموش کرده است و امنیت مرزهای ایران اسلامی را برای مرزداران این کشور تأمین کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش سپاه در عرصه سازندگی اظهار داشت: سپاه در عرصه سازندگانی با قدرتی شگفت‌آور به زیربنای اساسی توسعه و پیشرفت کشور کمک کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه در عرصه امداد و نجات و محرومیت‌زدایی و لحظه‌های غم و مصیبت شریک مردم بوده است و در یک کلمه سپاه پیش‌مرگ امت اسلامی برای استقبال از خطرات و صحنه‌های سخت بوده است.

سلامی تأکید کرد، سپاه مستحکم که همچنان در صحنه‌های نبرد بیرونی و درونی با دشمنان خدا در ستیز است و سیاست‌های دشمن را در مناطق جغرافیایی مختلف چه در نقاط دور و چه در مناطق نزدیک مدفون کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوهای دشمن را به خاک سپرده، چنین سپاهی همچنان به مردانی نیرومند، دارای قدرت و اراده نیازمند است.

وی ادامه داد: امروز مسیر ما برای جهاد باز است، ما به سمت افق‌های بلندتری از پیروزی پیش می‌رویم و دشمنان ما در حال غروب و افول هستند. قدرت اسلام در حال ظهور است و تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است، تمدن‌های مادی در حال زوال هستند، این صحنه امروز تقابل جهانی بین اسلام، انقلاب اسلامی و از سوی دیگر جهان مستکبران است.

منبع: فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:حزب الله,مقاومت,قدس,آزادی,سپاه,پیشکسوتان جهاد و شهادت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com