وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پیش‌تر، کاظم موسوی بجنوردی، رئیس دائره‌ًْالمعارف بزرگ اسلامی در سرمقاله‌ای برای روزنامه شرق، خبر داد که به عنوان «وصی ریچارد فرای» در پی برگزاری مراسم بزرگداشتی برای وی است و هنوز از انتقال جنازه فرای به ایران ناامید نشده است، اما روزنامه کیهان پیش‌بینی کرد که فتنه گران با برگزاری مراسم یادبود برای این جاسوس CIA قصد حاشیه سازی برای دولت دکتر روحانی را دارند. پس از هشدار روزنامه کیهان، شورای عالی علمی بنیاد دایرهًْ‌المعارف بزرگ اسلامی تصمیم گرفت تا مراسم بزرگداشت ریچارد فرای لغو گردد.
حال پس از این ناکامی‌ها، روزنامه شرق در یادداشتی تحت عنوان «معمار آرامگاه‌ها، مقبره خواهد داشت؟» پیشقدم شده و پیشنهاد داده تا جسد هوشنگ سیحون، از معماران دربار رژیم پهلوی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در پی فساد گسترده اخلاقی و اقتصادی از کشور گریخت و چند روز پیش در کانادا مرد، به ایران منتقل شود.
روزنامه کیهان در خبری ویژه تحت عنوان «تجلیل از معمار بهایی در خبرگزاری دولت» (7/3/1393) به تشریح بخشی از سوابق سیاه این معمار فاسد پرداخت. حال نویسنده روزنامه شرق در یادداشت فوق  با جعل تاریخ و توهین به مخاطب، در وصف این معمار بهایی می‌گوید: «او برای آشتی دادن معماری با ادبیات و زندگی روزمره مردم، سفرهای علمی را به همه کشور ترتیب داد». این قبح زدایی از معمار بدسابقه در حالی است که ابتذال و لاابالیگری از ارکان اصلی سفرهای دانشجویی سیحون بوده است و خود وی نیز در خاطراتش به برهم زدن نظم شهر‌ها و لاابالیگری، اشاره کرده است.
نویسنده در بخشی دیگر از این یادداشت می‌گوید: «]سیحون[ از دانشجویان معماری‌اش خواست که دست به قلم شوند و کروکی بکشند». اما نویسنده این روزنامه زنجیره‌ای اصلا به این مسئله اشاره نکرده است که موضوع اسکیس‌های این معمار بهایی برای دانشجویان، حمام عمومی زنانه، رقاصه زن، مردی در حال میگساری و... بوده است و همین هوشنگ سیحون بود که برای مدل‌های زنان عریان در کلاس‌هایش، جدول دستمزد تنظیم کرد.
و این تنها یک نمونه از جعل تاریخ و تحریف واقعیت از سوی روشنفکرنماهای ایرانی است. کسانیکه این بار گوی سبقت را از رسانه‌های اپوزوسیون در خارج از کشور ربوده و خواهان دفن این معمار بدسابقه در خاک جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

منبع: کیهان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:سیا,جاسوس آمریکایی,ایران شناسروزنامه کیهان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com