وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هنر اصلی سپاه شکستن اقتدار غیرممکن است، گفت: در اوج محاصره علمی و فناوری که همه جهان دروازه‌های تعامل تکنولوژیک و انتقال تسلیحات را بسته بودند سپاه به درجه‌ای می‌رسد که پهپادهایش در ارتفاع بالا و بدون محدودیت بُرد، عملیات‌های مختلف را انجام می‌دهند و در تراز کشورهای پیشرفته در این حوزه عمل می‌کند.

سلامی تاکید کرد: یک کشور سیستم پدافند هوایی را در شرایط حساس به دلیل منافع و دلایل استراتژیکش به ما نداد، اما بچه‌های ما بدون مدل و الگو، وارد این حوزه شدند و سیستم‌های پیشرفته‌تر از همان سیستم‌هایی که به ما ندادند، افتتاح شد و در نمایشگاه اخیر دستاوردهای هوافضای سپاه به نمایش درآمد که به دلیل «محرمانه» ماندن آن رسانه‌ای نشد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: موشک‌های بالستیک ما علیه اهداف متحرک، «نقطه‌زن» شده‌اند که شاید این از نظر علمی غیرممکن باشد اما این تکنولوژی را غیر از ما شاید فقط روس‌ها داشته باشند و آمریکایی‌ها آن را ندارند.

سلامی ادامه داد: سپاه در قدرت زمینی در رده اول جهانی قرار دارد زیرا صدها گردان شهادت طلب آموزش دیده مردمی در کنار صدها گردان رزمی آماده فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بازوان پرقدرت سپاه را درک کرده‌اند. سپاه سیاست‌های قدرت‌های بزرگ را متوقف و به شکست می‌کشاند و نفوذ قدرت سیاست خارجی ما را عمق می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 خرداد 1393برچسب:سپاه,شجره طیبه ارتش,موشک,سامانه دفاعی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com