وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

* فشارهای رسانه ای به دو وزیر منتسب به جریان موسم به اصولگرایی دولت یازدهم زیاد شده به نحوی که از قول یکی از آنها شنیده شده که او را در جلسات خاص اعضای دولت دعوت نمی کنند. ظاهرا برای فرد دیگر نیز، برنامه هایی جهت تغییر طرح ریزی کرده اند. برای این فرد قبلا ریاست صداوسیما را برگزیده بودند که پیشنهاد آنان با مخالفت روبرو شد و هم اینک برای انتقال وی به وزارت ارشاد برنامه ریزی شده است.

* شنیده ایم که یکی از وزرای فرهنگی دولت که حاشیه های بسیاری نیز با خود به همراه دارد، اخیرا با مقام ارشد دولت دچار اختلاف نظر شده است. وی در یکی از جلسات مجلس و در پاسخ به سوالات نمایندگان گفته که تمام اقداماتش به دستور رییس جمهور صورت می گیرد. این سخنان با انتقاد مقام ارشد دولت مواجه شده است.

* پیرامون مشاور رسانه ای دولت شنیده شده که از برخی بولتن های منتشره در ریاست جمهوری محروم شده است. وی از سوی برخی نزدیکان رییس جمهور به ضعف در نحوه ارتباط با رسانه ها معروف شده و برخی خبرها از تغییر قریب الوقوع او حکایت می کند. اخیرا افرادی مانند صالحی امیری و پرویز اسماعیلی جلسات مختلف با رسانه ها و سایت های حامی دولت را برگزار کرده اند.


* ناطق نوری در دیدار جمعی از افراد عضو جریان موسوم به اصولگرایی گفته: راه حل اجماع اصولگرایان همان شورای هماهنگی سال 84 هست به شرط رفع مشکلات. وی درباره علت نزدیکی مواضع این روزهای خود به اصلاح طلبان نیز مدعی شده: آنها به من دلبسته اند و من نمی خواهم آنها را از دست بدهم.

طرح عجیب 16 نماینده مجلس به بهانه ساماندهی تعطیلات که در آن از برداشتن تعطیلی روزهای تاسوعا، شهادت امام صادق(ع) و امام رضا (ع) و حضرت فاطمه ( س) سخن به میان آمده بود، با مخالفت جدی مراجع تقلید مواجه شده و طی دیدارهایی که برخی نمایندگان با این مراجع داشتند،قرار بر این می شود که از ادامه این طرح جنجالی جلوگیری به عمل آمدهو برای ساماندهی تعطیلات برنامه جدیدی طرح ریزی شود.

* از درون جریان فتنه و انحراف اخبار جداگانه اما شبیه به هم شنیده می شود. ظاهرا فعالان هر دو جریان تصمیم به حضور پر رنگ تر در عرصه رسانه ها گرفته اند و می خواهند با کامنت گذاری حمایتی از لیدرهای خود جمعیتشان را پر شمار جلوه بدهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:اصلاح طلبان,وزیر,فشار,دولت تدبیر و امید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com