وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بنابر رصد "دیدبان خیبر"، العربیه در ادامه این گزارش به جزئیات بیشتری از این مطلب پرداخته و می افزاید: «در پیام اوباما که دو سال پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ صادر شده بود، آمده بود: "جهان با نگرانی این اقدامات غیرمنصفانه را نظاره کرده است. زندانی شدن نسرین ستوده به خاطر دفاع از حقوق بشر؛ زندانی شدن جعفر پناهی و محروم شدن او از فیلمسازی؛ به زندان افتادن عبدالرضا تاجیک به خاطر کار روزنامه نگاری؛ تنبیه شدن جامعه بهائی و مسلمانان صوفی به خاطر ایمان دینیشان؛ و صدور حکم اعدام برای محمد ولیان، دانشجو، به خاطر انداختن سه سنگ را دیده‌ایم."»!

نویسنده این مطلب ادامه می دهد: «عبدالرضا تاجیک از روزنامه نگاران ایرانی است. وی با روزنامه‌های اصلاح طلبی همچون فتح، بنیان، بهار و شرق و با کانون مدافعان حقوق بشر همکاری داشته‌ که تاکنون سه بار طعم بازداشت را چشیده است. تاجیک در اثر شدت فشار‌ها، ایران را ترک کرد و به فرانسه رفت. او اکنون از سفارت آمریکا در پاریس برای دیدار برادر خود پس از سه سال، درخواست روادید گردشکری کرده اما با پاسخ منفی سفارت روبرو شده است. عبدالرضا تاجیک در صفحه فیس بوک خود نوشته است که پاسخ منفی در حالی داده شده که کارمند سفارت از تمام سوابق او و همچنین یاد کردن باراک اوباما از نام او مطلع بوده است.»!

بی وفایی آمریکا در قبال این فتنه گر فراری درحالی صورت می گیرد که نامبرده بارها در مقالات و مصاحبه های خویش از آزادی و دموکراسی موجود در ایالات متحده تمجید و تقدیر کرده بود!

این واقعه اما می تواند درس عبرتی پندآموز برای طیف خوشبین به مذاکره با شیطان بزرگ باشد که کماکان به مفاهمه و مصالحه با آن جنایتکار امیدوار بوده و سخن از دوستی با یانکی ها به میان می آورند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:خیبرآنلاین ، دیدبان خیبر ، عبدالرضا تاجیک ، باراک اوباما ، فتنه 88 ، ویزای آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com