وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

افخم ضمن محکوم کردن حمله تروریست‌ها به موصل:
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله وحشیانه تروریست‌ها به شهر موصل مرکز استان نینوای عراق را به شدت محکوم کرد و گسترش حملات تروریستی به عراق را نمونه‌ای بارز از خطر فرامرزی تروریسم دانست.
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله وحشیانه تروریست‌ها به شهر موصل مرکز استان نینوای عراق را به شدت محکوم کرد.
 
وی ضمن ابراز نگرانی از روند حملات زنجیره‌ای تروریست‌ها به مناطق مختلف شهری و روستایی عراق، ابراز امیدواری کرد اقدام مشترک ارتش، نیروهای امنیتی و مردم این کشور در مقابله با تروریست‌ها، امنیت و آرامش را به مناطق مورد هجوم باز گرداند.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گسترش حملات تروریستی به عراق را نمونه‌ای بارز از خطر فرامرزی تروریسم دانست و افزود: تهدید جهان شمول تروریسم ایجاب می‌کند که دولت‌ها و مجامع بین‌المللی، در شرایط خطیر کنونی در کنار دولت و ملت عراق قرار گیرند.
 
افخم با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در شرایط جاری، تقویت وحدت ملی عراق، تحکیم همدلی و همکاری همه طرف‌های سیاسی این کشور در مقابله با تروریست‌ها را بسیار مهم و موثر خواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com