وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در این بین شنیده می شود که رقم قرارداد نکونام با استقلال میلیاردی خواهد بود و بیش از 50 درصد آن در هنگام امضای قرارداد به نکونام پرداخت می شود .انتشار چنین اخباری می تواند یک زلزله قدرتمند در این تیم ایجاد کند . بازیکنانی که همه آنها منهای نکونام بدون دریافت هیچ مبلغی حاضر به امضای قرارداد با استقلال شدند .

اکنون این سئوال بزرگ را هنوز کسی در باشگاه استقلال و وزارت ورزش پاسخ نداده است : مبلغ قرارداد نکونام از کدام منبع تامین شده است ؟ گفته می شود که هزینه گران ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران را صاحب سابق یک بانک متخلف اقتصادی پرداخت خواهد کرد . فردی که در گذشته هم برای فوتبال چند بار دست به جیب شده است اما این درشت ترین رقمی خواهد بود که تا به حال از جیب این فرد ثروتمند خارج می شود !

درباره این اتفاق البته توسط مراجع ذیصلاح تحقیقات فوری و ضروری صورت خواهد گرفت اما جای سئوال دارد که چرا مسئول یک بانک متخلف بعد از اخباری که درباره اختلاس های اقتصادی شنیده شد این بار تصمیم دارد بیشتر از هر زمان دیگری در حوزه ورزش دست به جیب بشود ؟

آیا بین آن تخلفات اقتصادی و فعالیت های ورزشی ارتباطی وجود دارد ؟ وزارت ورزش به عنوان مالک باشگاه استقلال و معاونان آن که اکنون عضو هیئت مدیره این باشگاه هستند قبل از ورود نهادهای دیگر باید نسبت به این گونه روابط مشکوک و سئوال برانگیز بیشتر حساسیت به خرج دهند . با این وجود شاید به زودی نام چند نفر از مسئولان فعلی حاضر در فوتبال در دادگاه های اختلاس در آینده شنیده شود !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com