وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی با تاکید بر اینکه تردیدی وجود ندارد که این عده دغدغه منافع ملت را ندارند، گفت: به قول معروف آنها حاضرند برای دستیابی به دستمالی یک قیطریه را به آتش بکشند. آنها تفکر خطرناکی دارند بنابراین سیاسیون و رسانه‌ها وظیفه دارند که این اندیشه را برای مردم به خوبی تبیین کنند. قنبری با اشاره به اینکه افراطیون برای به دست آوردن کرسی‌های مجلس آینده از هم‌اکنون تلاش می‌کنند، گفت: مردم در انتخابات آینده به کسانی که در مجلس، خواست شخصی خود را به مطالبات ملت ترجیح می‌دهند، جواب منفی خواهند داد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به شکل شفاف در خصوص تحرکات افراطیون اطلاع‌رسانی کنند، گفت: جریان افراطی موسوم به پایداری جریانی ناشناخته در کشور بود که با اتفاقاتی که در چند سال اخیر رخ داد توانست چند کرسی مجلس را از آن خود کند. اما امروز در حال منزوی‌تر شدن هستند و قطعا تعداد آنها در مجلس آینده تقلیل خواهد یافت و ریشه تفکرشان با انتخابات مجلس آینده خشکیده می‌شود.

وی افزود: افراطیون دیگر فرصتی ندارند که دوباره از شانه‌های مردم برای رسیدن به منافع خود استفاده کنند و در نهایت به مطالبات مردم پشت کنند. قنبری استفاده از کلید واژه فتنه را ابزار دست عده‌ای برای رسیدن به خواسته‌های خودشان دانست و گفت: عده‌ای از قبل این کلمات نان می‌خورند و موقعیت پیدا کرده‌اند و هیچ حرفی جز این کلمات ندارند.این افراد می‌خواهند با ایجاد تفرقه و شکاف و جفا به نیروهای انقلاب خودشان فتنه‌ای ایجاد کنند اما با علم‌ کردن این واژه‌ها خود را پشت آنها پنهان کرده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلاب نه خواست ملت و نه خواست رهبری است، گفت: البته منافع عده‌ای در همین تحرکات تعریف شده است. آنها از واژه فتنه پایگاهی برای سرکوب مخالفین خود ساخته‌اند اما در واقع با طرح این مسائل بین نیروهای انقلاب خودشان به دنبال فتنه‌گری‌های جدید در آینده هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 7 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com