وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی افزود: آنها در حال حاضر تلاش می‌کنند با بهم ریختن اوضاع عراق اهداف درازمدت خودشان را پیگیری کنند.
 
سردار جزایری تصریح کرد: متاسفانه رژیم‌های سلطه برای رسیدن به مقصود از هر وسیله نامشروعی از جمله تروریسم استفاده می‌کنند و در حال حاضر متاسفانه با یکی از بزرگترین پدیده‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه و به خصوص در سوریه و عراق مواجه هستیم.
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: فلش اصلی اتهام به طرف آمریکا و هم‌پیمانان او به خصوص رژیم صهیونیستی، دولت انگیس و کشورهایی مانند عربستان و ترکیه است و قطعا تاریخ درس فراموش‌نشدنی به صادرکنندگان ترور و تروریسم خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: همانگونه که افکار عمومی جهانیان مشاهده می‌کنند با وجود همه تلاش‌هایی که شد، رژیم‌های سلطه نتوانستند در سوریه به موفقیت برسند، هرچند خسارات زیادی وارد کردند و ما امیدواریم شاهد شکست‌های بزرگتر رژیم‌های سلطه در عراق و سایر مناطق نیز باشیم.
 
سردار جزایری در پاسخ به سوال دیگری درباره آمادگی نیروهای ایران در مقابل تهدید نیروهای تروریستی در مرزها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت دفاعی ما به گونه‌ای است که هیچ دشمنی ولو ابرقدرت‌های جهانی نمی‌تواند به مرزهای ما نزدیک شود و چنانچه اتفاق سوئی بیفتد، درس‌های فراموش‌نشدنی به آنها خواهیم داد.
 
انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 7 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com