وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

چند دقیقه بعد در اظهار نظری متناقض به سخت گیری ها در حوزه نشر اشاره می کند: "در حوزه نشر کتاب، به دلایل واهی جلوی انتشار کتاب‌ها را می‌گرفتند اما در این دولت تلاش شد تا دانشمندان اهل نظر، اظهارنظر کنند و از خرده‌گیری‌های نابجا جلوگیری شود" این نظر در حالی بیان شد که دولتی نهم و دهم وقتی به کتاب های شخص ملحدی چون صادق هدایت انتشار چاپ می دهد، چگونه "به دلایل واهی از انتشار کتاب ها" جلوگیری می کند.
 
اما این کم حافظه گی ها به اینجا ختم نمی شود و وزیر ارشاد تصریح میکند: "قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سوی رییس‌جمهور دو روز پیش ابلاغ شده است و لایحه "قانون تبلیغات" نیز برای ارائه به مجلس، آماده شده است". نکته قابل توجه اینجاست که قانون "انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" در سال 87 و بعد از تصویب در مجلس و تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط محمود احمدی نژاد ابلاغ شده است.
 
علی جنتی در حالی که حاشیه سازی های اصلاح طلبان در مورد غافلگیر شدن و روبوسی رئیس جمهور سابق با پیر زنی 80 ساله را فراموش کرده می افزاید: " راجع به هر مساله حوزه فرهنگی حاشیه می‌سازند. مثلا خانم لیلا حاتمی که به عنوان یک داور به یک جشنواره بین‌المللی دعوت می‌شود و با یک پوشش مناسب در آنجا حضور می‌یابد، به ناگاه یک مرد 84 ساله با او روبوسی می‌کند و آن وقت از من می‌پرسند چرا اینها روبوسی کرده‌اند"
 
 
وزیر ارشاد در حالی که پوشش لیلا حاتمی را مناسب میداند درباره ساپورت نیز به اظهار نظر می پردازد: "ما هم نگرانیم اما نگرانی ما با شما متفاوت است. تمام نگرانی شما این است که چرا یک خانم ساپورت پوشیده و بعد وزیر را به مجلس می‌کشانید و بعد رای عدم اقناع می‌دهید". 
 
در آخر هم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون استناد به هیچ آماری مردم ایران را افسرده می خواند و می گوید:"خلأ شور و نشاط در جامعه یکی از مشکلات اساسی ماست و عامه مردم دچار افسردگی شده‌اند" باید دید دولت یازدهم تا چه زمانی میخواهد با فرار از پاسخگویی، مشکلات کشور را به گردن دیگران بیندازد و وضعیت کنونی جامعه را اسفناک جلوه دهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:اظهارات متناقض,فرهنگ,ساپورت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com