وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با اساتيد گفت: معظم‌له در اين ديدار به اين نکته اشاره کردند که در دوراني در خود وزارت علوم سنگ‌اندازي‌هايي براي پيشرفت علمي صورت مي‌گرفت. حال ما شاهديم که همان افراد در سايه در وزارت علوم به کار گرفته شده‌‌اند، ‌افرادي که عنادشان با انقلاب براي بسياري آشکار است.صلاحي با تاکيد بر اينکه خيز علمي کشور در دهه گذشته شتاب بيشتري گرفته است، گفت: شاهديم که امروز بسياري از مديراني که در وزارت علوم و دانشگاه‌ها به کار گرفته مي‌شوند اهدافشان را برگرداندن فضاي دانشگاه‌ها به دوم خرداد عنوان مي‌‌کنند. دوم خردادي که تنها تشنج و رکود علمي را بوجود مي‌آورد.وي تصريح کرد: البته تا به امروز به علت حضور نيروهاي ارزشي چنين افرادي نتوانستند وضع دانشگاه‌ها را به سال‌هاي 78 بکشانند اما تلاش دارند که دانشگاه را به عنوان باشگاه سياسي براي بعضي انتخابات تبديل کنند.وي تصريح کرد: در حال حاضر دانشگاه‌ها با يک سرخوردگي مواجه هستند، اينکه دانشگاه تهران به عنوان بزرگترين دانشگاه کشور بدون مسئول باقي مانده است يکي از اين نمونه‌هاي سرخوردگي است.

محمدرضا مرندي عضو هيات علمي دانشگاه شهيد بهشتي نيز با بيان اينکه وضعيت تاريک دانشگاه‌ها در دوران اصلاحات پيشرفت علمي کشور را متوقف کرده بود، گفت: برگ برنده جمهوري اسلامي در مقابل تحريم‌ها حفظ پيشرفت علمي کشور است.وي با اشاره به لزوم اجرايي شدن فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص دانشگاه‌ها، گفت: ما در کنار تهديدهايي که پيش روي نظام جمهوري اسلامي وجود دارد فرصت‌هايي نيز داريم که از جمله آنها فرصت پيشرفت علمي است.


محمد مهدي‌نژاد عضو هيأت علمي دانشگاه مالک اشتر هم با بيان اينکه حفظ شتاب علمي کشور به حاشيه رفته است، گفت: رهبرمعظم انقلاب در سال‌هاي گذشته آموزش عالي رابه سمت پيشرفت تشويق مي‌کردند ولي در حال حاضر هشدارهايي را به صورت جدي مطرح مي‌کنند.وي گفت: بايد به اين نکته توجه کنيم که معني هشدار مقام معظم رهبري در رابطه با توليد علم کشور چيست، رهبرمعظم انقلاب در سال‌هاي گذشته آموزش عالي را به سمت پيشرفت تشويق مي‌کردند ولي در حال حاضر هشدارهايي را به صورت جدي مطرح مي‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:فتنه88,آتش بیاران فتنه,فعالیت مهره ای خاکستری و سوخته,وزارت علوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com