وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فاطمه فتحعلی اوا یك خانم از جمهوری آذربایجان پس از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را كاملا تغییر داد.

به گزارش مهر،"فاطمه فتحعلی اوا" خانمی كه حرفه رقاصی داشت پس از بازگشت از مشهد و زیارت امام رضا (ع) به كشورش گفت: من نزدیك تر شدن به خدا را درك می كنم لازمه این كار ترك حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ كرده ام.

فاطمه فتحعلی اوا افزود: دیدار از مشهد و زیارت یكی از بزرگترین رویاهای من بود. اكنون مردم مرا "مشهدی خانم" صدا می كنند ... و من احساس خوشحالی بسیاری می كنم. فاطمه فتحعلی اوا

وی همچنین گفت كه در هنگام نماز از خداوند خواسته است تا برای كنار گذاشتن شغلش به او كمك كند. فاطمه فتحعلی اوا افزود: شاید این درخواست من تعجب ها را برانگیزد اما من از خداوند خواستم تا بابی جدید را در برابر من بازكند تا دیگر به كار قبلی خود ادامه ندهم. "فتحعلی اوا" ابراز امیدواری كرد كه دیگر آذری ها هم شانس و فرصت زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته باشند تا بتوانند به باور كامل خدا برسند




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com