وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بجانی با انتقاد از بی توجهی دستگاههای امنیتی به جاسوسان نوین و جاسوسی مدرنیته ادامه داد: امروز شیوه جاسوسی متفاومت است دسمن حرفی را می زندو خواسته ای دارد و جاسوس در این طرف مرز خوراک و خواسته اش را فراهم می کند. علامه مصباح یزدی نوری است از نورهای هدایتی انقلاب که حضرت آقا همه ما را به بهره مندی از این نور توصیه نموده است و الآن مدعیان دروغین اعتدال با ایجاد تردید مردم را می خواهد از توجه به این نور محروم کنند و افراد ارتجاعی منافق را روشنایی بخش معرفی کنند.
رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب با اشاره به تحرکات ویژه فتنه گرانه در دانشگاهها گفت: دانشگاههای آزاد در برنامه ریزی جریان نفاق جولانگاه فتنه سیاسی پیش بینی شده است و بنده هشدار می دهم که به اخطارهای دانشجویان حزب الله توجه کنند. امروز شما دانشجویان حزب الله می توانید برای خنثی کردن توطئه فتنه گران در دانشگاه های آزاد خاکریز های فرهنگی حزب الله را تشکیل داده و با دشمنان علم و پیشرفت علمی جهاد کنید.
بجانی با انتقاد از وضعیت حجاب در کشور گفت: اگر اینگونه ادامه یابد و دولت و مجلس بخوابند تا دوسال دیگر کشف کامل حجاب برای همه عادی خواهد شد. من از صدا و سیما در مقابله با سیگار تقدیر می کنم اما کاش آقای ضرغامی به اندازه سیگار به مبارزه با بی حجابی هم اعتقاد داشتند.کیه ب
روحانی بسیجی با اشاره به برگزارشدن رژه همجنس بازان در ترکیه گفت: بنده از دولت موسوم به اعتدال می خواهم تا این مسئله را پیگیری کند و تکلیف را از ما ساقط کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:منافقین,مریم رجویتخریب,اهانت ,علامه مصباح یزدی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com