وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کارگردان اسرائیلی رنج مردم غزه را دید، اصغر فرهادی ندید

کارگردانان اسراییلی: به جنگ با فلسطینیان اعتقاد نداریم. دوربین‌ها را به سمت رنج مردم غزه می‌چرخانیم. گروهي از فيلمسازان اسراييلی با ترتيب دادن نشستي رسانه‌ای در جشنواره فيلم بيت المقدس، عليه سياست‌های جاری و خشونت‌بار رژیم صهیونیستی موضع‌گيری كردند. این در حالی‌ست که در یکی دو روز گذشته نسرین ستوده و اصغر فرهادی با به دست گرفتن پلاکاردی با شعار کشتن هم نوع‌تان را متوقف کنید، کمپینی را راه انداختند.

سینمای ایران فقط

ذره‌بین فرهنگی: چه باید گفت به خودی‌های خود فراموش. به آنهایی که یا حرف نمی‌زنند یا اگر هم بزنند خنثی حرف می‌زنند. که به هیچ کس برنخورد. آن هم در داغی که اهالی ایجاد کننده‌ی داغ، خودشان به فغان آمده‌اند.

 

کیفیت پخش اچ دی خوب است به شرطی که محتوای آنها هم اچ دی باشد

علی دارابی و مدیران ستادی معاونت سیما در ادامه بازدید از شبکه‌های سیما در جمع مدیران شبکه جهانی جام جم حاضر شدند. و در بخشی از صحبت‌هایش در این جلسه گفت: شبکه جام جم باید برای دهه فجر به مدت 12 شب برنامه‌هایی را با کیفیت اچ دی تولید کند. در همین شرایط، مدیر شبکه پویا نیز اعلام کرده که به زودی قرار است این شبکه آثار خود را با کیفیت HD پخش کند.

سینمای ایران فقط

ذره‌بین فرهنگی: یادش بخیر. در سال‌های گذشته وقتی با شور و شوق پای معدود برنامه‌های تلویزیون می‌نشستیم، نه خبری از تلویزیون‌های چند ده اینچی بود و نه خبری از این همه کانال. نه آن دو سه شبکه‌ی محدود پخش 24 ساعته داشتند و نه قرار بود برنامه‌ها با کیفیت اچ دی یا حتی اس دی ساخته شوند. اما باز هم پای تلویزیون می‌نشستیم. چرا؟ چون محتوای برنامه آنی بود که مخاطب ایرانی با آن ارتباط برقرار می‌کرد. اینکه کیفیت ساخت و پخش برنامه‌های رسانه‌ی ملی بالا برود خیلی خوب است، به شرطی که پیش از آن فکری به حال محتوای آنها بکنیم.

 

سینمای ایران فقط "آیشواریا رای" را کم داشت

تهیه کننده پروژه پر سر و صدا «سلام بمبئی» معتقد است سه میلیارد دستمزد "آیشواریا رای" بازیگر معروف سینمای هند مبلغ زیادی است و او باید برای شکل گیری این همکاری دستمزد کمتری مطالبه کند.

سینمای ایران فقط

ذره‌بین فرهنگی: واقعا معلوم نیست طبق کدام قاعده قرار است این بازیگر پایش به سینمای ایران باز شود. بازیگری که عکس‌های نامناسبش به سهولت در اینترنت موجود بوده و مسلما با حضورش در ایران، شاهد حاشیه‌های جدیدی خواهیم بود. در کنار مسائل اخلاقی، رقم سه میلیاردی قرارداد وی هم اصلا قابل قبول نیست. با این رقم می‌شود به تنهایی یک فیلم خوب ساخت. حالا چرا باید چنین پولی به او بدهیم قابل درک نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 تير 1393برچسب:ذره بین فرهنگی ، بولتن نیوز ، سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com