وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

جهان نوشت:

یکی از مشاوران رئیس جمهور که چندی پیش اظهارات عجیب و جنجالی اش انتقادات مسؤولان مختلف کشور را به همراه داشت اخیرا از سوی دادگاه ویژه روحانیت احضار شده است. 

این فرد که بیشتر به دلیل سوابق امنیتی اش شناخته می شود بعد از حضور در دادگاه ویژه روحانیت به دلیل اظهارات بی جا و حاشیه‌ساز اش مورد بازجویی قرار گرفته و تعهد کتبی داده است تا دیگر سخنانی نگوید که برای دولت و رئیس جمهور حاشیه درست کند. 
وی پیش از این نیز در جمع تعدادی از اصلاح طلبان از لزوم تسخیر وزارت اطلاعات در دولت یازدهم سخن گفته و خط و نشانی هم برای فتح مجلس دهم کشیده بود. 
عملکرد ماه های گذشته این فرد در دولت یازدهم نشان می دهد که وی نه تنها اقدامات مفید و ویژه ای در این مدت انجام نداده است بلکه ظاهرا علاقه دارد با حاشیه سازی های مداوم برای دولت، افکار عمومی را از مسایل اصلی به حواشی و جنجال های زودگذر منحرف سازد.
وی که در ایام فتنه از تجمعات غیر قانونی حمایت می کرد معتقد بود که باید با تجمعات در کف خیابان، از نظام امتیاز گرفته شود. همچنین پسر وی در ایام فتنه به دلیل حضور در اغتشاشات بازداشت شده بود. همسر این فرد نیز در دوران فتنه اقدام به جمع آوری امضا برای نامه ای علیه نظام نمود. 
به نظر می رسد، در شرایطی که مشکلات روز افزون مردم به ویژه در عرصه های فرهنگ و اقتصاد پابرجاست و انتظار افکار عمومی از دولت محترم، به کارگیری تدبیر ویژه و موثر برای حل معضلات پیش روی جامعه است، این مدل اظهارات و حاشیه سازی ها، نتیجه ای جز تشویش و بی اعتمادی افکار عمومی به قوه مجریه نخواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:ریس جمهور محترم,مشاور حاشیه ساز,فتنه گر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com