وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 
گفتنی است ربع پهلوی که به طمع کسب اعتبار بین کشورهای غربی و اپوزیسیون مدت یک سالی است اقدام به راه اندازی شورایی به نام ملی! کرده از همان بدو تاسیس با توجه به جاه طلبی ، مورد انتقاد بسیاری از سلطنت طلبان قرار گرفت تا جایی که هوادارانی که 30 سال از وی حمایت میکردند روی برگرداندند. 

شورای ربع پهلوی از زبان نفر اول گروهک + سند


شورای باصطلاح ملی ربع پهلوی اینبار مورد افشاگری شخص امین و نفر اول این گروهک به نام همایون نادری فر ضدانقلاب ساکن استرالیا قرار گرفت. 
نادری فر پس از مشاهده تخلفات گسترده توسط رضا پهلوی در یک اجماع چند ده نفره ، از شورا خارج شده و طی انتشار یک مطلب در صفحه فیس بوک شخصی خود پهلوی را مورد انتقاد قرار داد و گفت:  وقتی او (ربع پهلوی) نمیتواند یک جمع کوچک را اداره کند و انواع تخلفات و فساد در آن وجود دارد چگونه میتوان از وی انتظار حکومت بر یک کشور را داشت! ، در ادامه یاد آور شد که "توهین همیشه همراه با ناسزا و گفتار زشت نیست ، بلکه گاهی رفتارهای غیر اخلاقی و غیر حرفه ای ، توهین آمیز تر ازگفتار و نوشتار بی ادبانه است .این است رفتار مثلا یک سازمان سیاسی فعال در میدان آزادی خواهی ! آن هم به ریاست شخص شاهزاده رضا پهلوی... 
در این سه سال حضور در خارج از میهن ، اتفاقات زیادی افتاد تا هر روز بیشتر از دیروز به تو خالی بودن سخنان برخی افراد به ظاهر مدعی مبارزه با جمهوری اسلامی ، در زمینه اخلاق مداری و اولویت دادن به آزادی ایران ، پی ببرم" 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:شورای ، ربع پهلوی ، گروهک,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com