وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به خاطر اين عكس يك عكاس، برهنه شكنجه شد
به خاطر اين عكس يك عكاس، برهنه شكنجه شد
یک عکاس بحرینی به دلیل گرفتن عکسی که چندین جایزه بین المللی را کسب کرده است، در زندان به صورت برهنه تحت شکنجه قرار گرفت.به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عمار عبدالرسول" این عکس را در جریان حمله نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به میدان "اللؤلؤه" در مارس 2011 گرفت.سایت "مرآت البحرین" نوشت: عمار که چندین جایزه بین المللی را برده است، به مدت 3 شبانه روز بازداشت شد. نیروهای امنیتی  در این مدت چشم و دست او را بسته بودند و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.عمار گفت: "من را برهنه کرده و پس از آزار و اذیت، تهدید کردند که با برق به من شوک وارد می‌کنند؛ آنان همچنین برای تحت فشار قرار دادن من جهت اعتراف به اتهامات، همسر و دختر شیرخواره ام را به زندان آوردند."وی افزود: "پس از 3 جلسه شکنجه، مجبور شدم به مطالب مورد نظر آنان اعتراف کنم."عمار خاطرنشان کرد که من را به عکس برداری از تظاهرات و "مشارکت در آشوب" متهم کردند.در این عکس که آشکارا بیانگر مسالمت آمیز بودن تظاهرات و اعتراضهای مردم بحرین است؛ یکی از شهروندان بحرینی به نیروهای امنیتی گل تقدیم می کند، ولی نیروی امنیتی رژیم آل خلیفه دست آن شهروند را پس می‌زند.این عکس بیش از 25 جایزه بین المللی را به ویژه در آرژانتین، آمریکا، اوکراین، صربستان و کرواسی برده است. این عکس همچنین در مسابقات داخلی جمعیت وفاق بحرین جایگاه دوم را کسب کرد. این عکس همچنین به تازگی جوایزی را در ترکیه و چین کسب کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:شیوخ زنباره,آل خلیفه,بحرین,وهابی,جنایت,شکنجه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com