وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی با بیان اینکه مردم و ارتش عراق کاملا قادر هستند با نیروهای داعش مقابله کنند اظهار داشت: آن‌ها اگر کمکی نیاز دارند ایران می‌تواند به آن‌ها یاری برساند زیرا اگر کمک ایران نبود داعش کردستان عراق را تصرف می‌کرد و در همین راستا باید بگویم که سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی تروریست‌های داعش در اربیل را گرفتند.
 سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه فرماندهان ما به ملت و نیروهای مردمی عراق کمک کردند ادامه داد: آمریکا به جای اینکه داعش را بمباران کند اقدام به بمباران نیروهای عراقی می‌کند.
 وی با بیان اینکه اقدامات آمریکا بازی و نمایش نامه است گفت: اگر قرار باشد ارتش کلاسیک وارد عمل شود ۵ و ۶ تیپ کل قاعده را فتح می‌کند.
 سردار حاجی‌زاده افزود: مناطق شمالی عراق درگیر بحران است این در حالی است که هواپیماهای آمریکایی در جنوب عراق پرواز می‌کنند.
 وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه مبدا پروازی پهپادی که وارد نطنز شده بود کجاست گفت: هواپیمای بدون سرنشین به دنبال اقدامات جاسوسی بود به طوری که این هواپیما ماموریت رژیم صهیونیستی را برعهده داشت.
 سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه برای مسئولین ایرانی بیش از ۹۵ درصد محرز بود که این پهپاد از کدام کشور وارد ایران شده است اظهار داشت: با اقدامات کار‌شناسی مشخص شد که این هواپیما از کدام کشور وارد ایران شده است به گونه‌ای که در حوزه سیاسی از سوی دولتمردان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
 وی با اشاره به موفقیت‌های بزرگ ایران افزود: هوشیاری رزمندگان و نیروهای پاسدار و ارتش بود که توانستند این هواپیمای بدون سرنشین را مورد شناسایی قرار دهند.
 سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه این هواپیمای بدون سرنشین چندان بزرگ نبود گفت: رادارهای کشورمان به راحتی توانستند این هواپیما را کشف کنند به طوری که کشف آن توسط دانشمندان ایرانی صورت گرفت.
 سردار فدوی در پایان برنامه با اشاره به مقاومت‌های رزمندگان حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی فلسطین گفت: حزب الله لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی توانستند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:حاج قاسم سلیمانی,اربیل,مبارزه با تروریسم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com